fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עיריית נהריה: "החיפזון של חנוכת גשר המיתרים פעל לרעתנו"

גשר המיתרים בנהריה צילום פרטי
גשר המיתרים בנהריה | צילום ארכיון

 תשעה חודשים עומד יתום גשר מיתרי העד בצומת הראשי של נהריה וזאת לאחר שנחנך בקול תרועה בחודש אפריל בעלות של כ- 30 מיליון שקלים. הגשר מתוקצב מכמה גופים: משרד התחבורה בסכום של 15 מיליון שקלים, רכבת ישראל חמישה מיליון, קניון ארנה חמישה מיליון ועוד 2 מיליון ממקורות מימון של עיריית נהריה. הגשר מקשר בין שני צידי כביש 4 לטובת הולכי רגל  ובמיוחד לטובת המעוניינים לחצות את הכביש אל ומתחנת הרכבת  ויחבר את בין הרכבת לקניון ארנה.

תושבים הביעו תמיהה מדוע הגשר לא נפתח לציבור. מסיור במקום נראה כי העבודות לקראת פתיחת הגשר רחוקות מסיום וזאת לאור תשתיות רבות שלא פותחו וגרמו לנזקים כבדים לעיריית נהריה.

גשר המיתרים בנהריה צילום פרטי
גשר המיתרים בנהריה צילום פרטי

תזכורת: ימים ספורים לפני יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל הזדרז ראש עיריית נהריה לשעבר ז'קי סבג וחנך את גשר המיתרים על אף שאינו היה מוכן. אז נאמר כי ייפתח בתוך חודשיים. בניית גשר המיתרים הופקדה על חברת רולידר ועל פי לוחות הזמנים שקבעה עיריית נהריה הקמתו הייתה צפויה להתחיל בשנת 2014 , אך רק בשנת 2018 החלו עבודות התשתית באינטנסיביות.

מעיריית נהריה נמסר: "הגשר נחנך טרם סיום העבודות. החיפזון של חנוכת הגשר פעל לרעת העירייה, ועכשיו העירייה פועלת באופן נמרץ על מנת לסיים את כל הנדרש ובגדר זאת, כל הנחוץ לחיבורי הגשר משני צדדיו. העירייה עושה כל מאמץ לפתיחתו בהקדם האפשרי תוך הקפדה על קיום כל הדרישות הנוגעות לנגישות ,לבטיחות ולרווחת הציבור".

ממשרד התחבורה נמסר: "משרד התחבורה העביר לעיריית נהריה את התקציב עבור בניית הגשר. באשר לסטטוס העבודות יש לפנות לעירייה".

מקניון ארנה לא התקבלה תגובה.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות