fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עיריית חדרה תמנה סמנכ"ל – יהיה אחראי על אגפי אכיפה וביטחון

בעיריית חדרה יוקם מינהל תפעול וימונה סמנכ"ל תפעול. המינהל החדש יהיה אחראי על אגפי אכיפה וביטחון, שיפור חזות העיר, ואחזקת מבני עירייה ואירועים
ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן. שינוי מהותי (צילום: עירית חדרה)
ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן. שינוי מהותי (צילום: עירית חדרה)

בעיריית חדרה יוקם מינהל תפעול וימונה סמנכ"ל תפעול. המינהל החדש יהיה אחראי על אגפי אכיפה וביטחון, שיפור חזות העיר, ואחזקת מבני עירייה ואירועים

בישיבת מנהלי אגפים שהתקיימה בעיריית חדרה עדכן ראש העיר צביקה גנדלמן את המנהלים בדבר שינויים שאותם הוא מוביל במבנה הארגוני העירוני.

השינוי המרכזי שמוביל ראש העיר הינו הקמת מינהל תפעול ומינויו של סמנכ"ל תפעול אשר יהיה אחראי על תפעול העיר בשגרה ובחירום תוך יישום מדיניות העירייה במרחב הציבורי. בימים הקרובים ייצא מכרז לתפקיד הסמנכ"ל, במטרה שמיד אחרי החגים, ב-1 בנובמבר, יחל המינהל החדש לעבוד. את הכוונה לבצע את השינויים הללו ועל המינוי ההיסטורי של סמנכ"ל נחשף לראשונה בסוף השבוע האחרון בעיתון "חדשות חדרה".

מינהל התפעול יחלוש על אגף שיפור חזות העיר (לשעבר אגף התפעול), אגף אכיפה וביטחון, ואגף תחזוקת מבני עירייה ואירועים. הסמנכ"ל החדש יהיה המנהל של כל מערך העובדים במינהל התפעול.

ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן. שינוי מהותי (צילום: עירית חדרה)
ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן. שינוי מהותי (צילום: עירית דרה)

באחריות סמנכ"ל התפעול יצירת תשתית לעיר בטוחה ונקייה במגוון ההיבטים והדרישות החל מפינוי אשפה דרך ניקיון רחובות העיר, דרך הפעלת מערכי תחזוקת הכבישים, מערך החשמל, גינון העיר, תחזוקת מבני העירייה ומוסדות החינוך, וכן הפעלת מערך האכיפה והביטחון כחלק אינטגרלי מתהליך שלם של עבודה הכולל הסברה, התראה, פיקוח, ניקיון ושיפור חזות העיר.

המינהל החדש, בראשות סמנכ"ל התפעול, ירכז את הליכי אכיפה וביטחון, וכן יהיה אחראי על הביטחון העירוני בדגש על מוכנות ופעילות אגפי העירייה בשעת חירום.

כמו כן הוא אחראי לחזות ולאיכות החיים בעיר ולחתירה ליצירת מרחב ציבורי משופר, מתקדם, בטיחותי, ומתוחזק ביעילות בתחומים שעליהם הוא מופקד.

במסגרת תפקידו ירכז את כל המשאבים העומדים לרשותו, התוכניות והפעולות בשטח למציאת דרכים ופתרונות מקצועיים, ויהיה אחראי להכנת תוכניות עבודה שנתית ורב-שנתית הכוללת פעילות שוטפת, הכנת תוכניות פיתוח, והכנת תוכנית תקציבית שנתית. כמו כן באחריותו הכנת מכרזים לקבלת הצעות מקבלנים, התקשרות עם הקבלן הנבחר, תיאום ופיקוח על עבודת כל הקבלנים שבתחומי אחריותו ואחריות לביצוע נאות של כל העבודות.

עבודת מינהל התפעול תתבצע בתיאום בין האגפים במינהל, תוך ראייה מערכתית, יכולת אבחון והבנת הצרכים, ניתוח השטח ובניית תהליכים חוצי אגפים לטובת שיפור השירות לתושב ומתן דגש על תרבות השירות תוך מתן מענה איכותי ויעיל לפניות התושבים בתחומים הקשורים לאחריות המינהל.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות