fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עיריית חדרה מקדמת תוכנית להטמנת קווי המתח בשכונות הפארק ובית אליעזר

ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן הנחה השבוע את אגף ההנדסה של העירייה לקדם את נושא הטמנת קווי המתח הגבוה של חברת החשמל, העוברים בשכונת הפארק ובשדרות האביב בבית אליעזר.
צביקה גנדלמן (צילום: עיריית חדרה)
צביקה גנדלמן (צילום: עיריית חדרה)

בסוף השבוע נערכה פגישה של ועד תושבי שכונת הפארק בלשכת ראש העיר, בהשתתפות הצוות המקצועי של העירייה, במסגרתה ביקשו תושבי השכונה מראש העיר לפעול להטמנת קווי המתח. במהלך הפגישה הודיע ראש העירייה, כי עיריית חדרה תחל לפעול לאלתר להטמנת קווי המתח, אל מול הגורמים המוסמכים.

בכך נענית העירייה לבקשת התושבים, אך יודגש כי כבר כעת מוקמים כל המתחמים הציבוריים בשכונה, למשל אקו פארק ובית הספר המיועד, בהתאם לתוכניות של מהנדסי קרינה ועומדים בכל הדרישות והתקנים של משרד החינוך, המשרד להגנת הסביבה ומשרד הבריאות.

תומך בספורט ההישגי בעיר. צביקה גנדלמן (צילום: עיריית חדרה)
תומך בספורט ההישגי בעיר. צביקה גנדלמן (צילום: עיריית חדרה)

כאמור, לאחר הפגישה ובעקבות הנחייתו של ראש העיר החל מהנדס העיר, נועם גרייף,  לקדם את התב"ע הנדרשת להטמנת קווי המתח. מדובר בתבע"ות 1200, 1200א', ו-1201 אשר ביחד כוללות את כל שטח שכונת הפארק, הן בחלק הבנוי כיום והן בחלק העתידי, וכן שדרות האביב בשכונת בית אליעזר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות