fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עירוני קרית אתא אכלה מרור

כמעט עונה שלמה עבדה עירוני עזריאלי קרית אתא כדורסל קשה מאוד כדי לסיים את הליגה הסדירה במקום השני עם יתרון ביתיות בפלייאוף, ואז הגיעה הפועל כפר סבא וקלקלה את התוכניות ואת החג. ליל הסדר של אתא לא יהיה כל כך שמח, אבל יש עוד הזדמנות
"לא הולך לנו נגד כפר סבא". נפתלי בנטוב (צילום: אדריאן הרבשטיין)
"לא הולך לנו נגד כפר סבא". נפתלי בנטוב (צילום: אדריאן הרבשטיין)

קבוצת הכדורסל של עירוני עזריאלי קרית אתא התייצבה ביום שלישי למשחק הפלייאוף הראשון של הליגה הלאומית עם תחושת ביטחון. הקבוצה סיימה את העונה הסדירה במקום השני, אחרי סדרת ניצחונות משכנעים, תוך תצוגות כדורסל מצוינות.

מראש ידענו שחניכיו של יוסי בונן מתקשים מול קבוצה אחת – הפועל כפר סבא, קבוצה די בינונית, שסיימה את העונה הסדירה אי שם במרכז הטבלה _ מקום 7. דווקא כפר סבא נפלה על אתא בסיבוב הראשון של הפלייאוף. האורחים הדהימו שוב כשניצחו בקרית אתא 70:68 וביטלו לחלוטין את יתרון הביתיות של קרית אתא, עליו עמלה משך כל הליגה הסדירה.

"לא הולך לנו נגד כפר סבא". נפתלי בנטוב (צילום: אדריאן הרבשטיין)
"לא הולך לנו נגד כפר סבא". נפתלי בנטוב (צילום: אדריאן הרבשטיין)

אתא שיחקה רע, בעיקר בהתקפה, אבל צריך לתת את הקרדיט לאורחים שהצליחו לנטרל את אתא משחק שני ברציפות בקרית אתא, זה כבר לא מקרה. הפעם, בניגוד לרוב המשחקים אתא לא הצליחה לחזור ורדפה כל הזמן אחרי האורחים, שהגיעו ליתרון שיא של 10 נקודות 52:62 בדקה ה-34. המקסימום שאתא הצליחה לעשות בדקות שנותרו היה לצמצם את הפער – 70:68, אבל זה לא שינה דבר. אתא נוצחה. בניגוד לרוב המשחקים הפעם לא היה לאתא את האקס פקטור, לא היה אף שחקן שהצליח למשוך את הקבוצה ורוב השחקנים היו מתחת לממוצע ההתקפי שלהם, פרט לגל חלמיש.

קלעו לאתא: ג'וליאן מילס 16, ג'ויינר דאליס 12, גל חלמיש 11, סימון פארין 10, ג'ורדן לואיס ותומר גינת 7 כ"א, וליאור ליפשיץ 5. זה לא נגמר. ביום ראשון הקרוב יתקיים משחק הגומלין בכפר סבא. ניצחון של כפר סבא והסיפור סגור,, אתא תצא לחוף הים. ניצחון של אתא יבטיח לה משחק שלישי ומכריע בביתה כעבור שלושה ימים.

היו"ר נפתלי בנטוב סיכם: "לא הולך לנו נגד כפר סבא, לא שיחקנו טוב מבחינה התקפית. אנחנו כמובן מאוכזבים, אבל אני מקווה שננצח ביום ראשון כדי להחזיר את ההכרעה אלינו ביום רביעי".

 

 

צילום: אדריאן הרבשטיין

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות