fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עירוני נהריה ניצחה 87:94 את בני הרצליה

נהריה חיברה ניצחון שלישי ברציפות עם ניצחון ראשון העונה על הרצליה ועל הדרך עלתה במקומה למקום החמישי בטבלה
עירוני נהריה (צילום: אדריאן הרבשטיין)
עירוני נהריה (צילום: אדריאן הרבשטיין)

אחרי 17 מחזורים בליגת העל אפשר לומר באופן רשמי שעירוני נהריה יכולה וצריכה להתחיל להתרכז במאבקי ההישארות בפלייאוף העליון.

הערב (ראשון) החבורה של המאמן אריק אלפסי אירחה בעין שרה את בני הרצליה לקרב על המקום החמישי, ולעיני קצת יותר מ-1400 צופים הצליחה לקחת לה את המקום בטבלה לאחר ניצחון 87:94 (שוויון 40:40 במחצית).

הצמד חמד ריצ'רד האוול וקמרון קלארק ממשיכים להציג יכולת אישית נהדרת, כשגם הפעם האקס פאקטור של אלפסי מהספסל היה עודד ברנדווין.

קלעו לנהריה: ריצ'רד האוול 27 נק' (8 ריב'), מייקל אומה 21 נק', קמרון קלארק 19 נק', עודד ברנדווין 13 נק', ניב ברקוביץ 5 נק' (11 אס'), אורי קוקיה 4 נק', כריס אוונס 3 נק', אנתוני פישר וערן אסנטי 1 נק' כ"א.

"היה לנו איזה חשבון פתוח איתם אחרי ההפסד בגביע", אמר בסיום המשחק מאמן עירוני נהריה אריק אלפסי, "אני שמח מאד על החצי השני שלנו. ספגנו המון נקודות אבל הן הגיעו שהמשחק כבר היה גמור. יכולנו לשחק על ההפרש אבל לא נהיה חזירים ומקווה שלא ישפיע להמשך. אנחנו נראים טוב ועובדים נכון ובמשחקים האחרונים רואים תוצאות. ראינו פה תצוגה התקפית יוצאת מן הכלל עם מהלכים שבשבילם הקהל מגיע ואני רוצה לראות אותו ממלא את האולם. יש פה קבוצה טובה".

על שני שחקני החיזוק כריס אוונס ואורי קוקיה הוסיף אלפסי: "לאוונס ייקח זמן להיכנס לעניינים הוא בסך הכל שבוע איתנו. אורי נותן לנו הרבה ניסיון חוכמה ושקט ובעיקר דקות מנוחה לריצ'רד וקמרון, הוא מאד חשוב לקבוצה".

ביום ראשון 31.1 נהריה תצא למשחק חוץ לא פשוט בפיס ארנה נגד האלופה הפועל ירושלים. בסיבוב הקודם נהריה הפתיעה עם ניצחון 67:72. המשחק יועבר בשידור חי בערוץ הראשון החל מהשעה 21:05.

אלפסי: "אנחנו לא באים ליהנות אנחנו באים לנצח בכל משחק. ניצחנו אותם בבית ולא נגיע להעביר את הזמן".

מאושרים. שחקני עירוני נהריה (צילום: אדריאן הרבשטיין)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות