fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עירוני נהריה הביסה את פרנקפורט 54:75

עם סיום הסיבוב הראשון של שלב הבתים בליגת האלופות, עירוני נהריה אירחה אתמול (שלישי) בעין שרה את פרנקפורט סקייליינרס ובזכות רבע שלישי ענק בו נהריה קלעה 26 נק' לעומת 6 נק' של פרנקפורט, הנחילה לה תבוסה 54:75 בסיום.

תחילת המשחק הייתה מנומנמת והתקבלה תחושה שנהריה היא זאת שטסה במשך 4 שעות וחצי. האורחים מפרנקפורט עלו ראשונים על הלוח והובילו 2:7 (דקה 2) וגרמנו לנהריה לעבוד קשה על כל נקודת זכות, 12:16 לאורחים בסיום הרבע הראשון.

גילברט בראון (צילום: אדריאן הרבשטיין)
גילברט בראון (צילום: אדריאן הרבשטיין)

 

מאמן נהריה אריק אלפסי הכניס אתה ג'וקר שלו מהספסל ניק פאוסט ונהריה עלתה ליתרון ראשון במשחק 18:19 (דקה 13). הגרמנים ששיחקו מאד מבוקר ומסודר לא הצליחו לייצר נקודות ונהריה הענישה בצד השני ועלתה ליתרון 18:24. פרנקפורט עם מיני ריצה חזרה למשחק ובסיום המחצית נהריה ביתרון 32:36.

עם תחילת המחצית השניה נהריה פתחה הפרש דו ספרתי 32:42 אחרי שתי שלשות של אסנטי ופאוסט. פרנקפורט לא הצליחה למצוא את הסל ונהריה התעללה בה ובסיום ריצת 0:17 עלתה ליתרון 32:53. רק נקודות מקו העונשין בגארבג' טיים של הרבע המתיקו במעט את הבושה של האורחים, 38:63 לנהריה בסיום הרבע השלישי.

הג'וקר של אלפסי. ניק פאוסט (צילום: אדריאן הרבשטיין)
הג'וקר של אלפסי. ניק פאוסט (צילום: אדריאן הרבשטיין)

הרבע האחרון היה גארבג' טיים אחד גדול ובסיום נהריה חגגה ניצחון ענק 54:75 שמעלה אותה לרצף של שלושה ניצחונות רצופים באירופה.

קלעו לנהריה: גילברט בראון 23 נק', יינסי גייטס 19 נק', ניק פאוסט 13 נק', טיירון נאש 5 נק', ערן אסנטי ודרווין קיצ'ן 4 נק' כ"א, יהונתן שולדבראנד 3 נק', סטו דאגלאס ואיגור נסטרנקו 2 נק' כ"א.

חוגגים את הניצחון. שחקני עירוני נהריה (צילום: אדריאן הרבשטיין)
חוגגים את הניצחון. שחקני עירוני נהריה (צילום: אדריאן הרבשטיין)

נהריה ממוקמת במקום החמישי בבית א' עם 10 נק' ובמאזן שלילי 4:3. ביום רביעי 7.12 תמריא לטורקיה למשחק נגד באנביט.

מאמן נהריה אריק אלפסי: "באנו אחרי 4 ניצחונות והגענו מאד נרפים למשחק מול הפועל ת"א ולא שמרנו. הפעם באנו בגישה טובה למשחק ושמרנו טוב במיוחד בחצי השני. אנחנו משחקים נגד קבוצות מאד חזקות והן ממש לא פראייריות. אני שמח שניצחנו 3 משחקים ברצף בסוף הסיבוב הזה וחזרנו לעניינים ואנחנו בתמונה של העלייה לסיבוב השני".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות