fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עזריאלי צפויים להמשיך לתמוך בהפועל עכו

(הפועל עכו) איפה הילד? סיידר (צילומים: אדריאן הרבשטיין)
(הפועל עכו) איפה הילד? סיידר (צילומים: אדריאן הרבשטיין)

שבוע אחרי חזרתה של הפועל עכו לליגת העל, בקניון עזריאלי עכו מקבוצת קניוני עזריאלי, המשמש כספונסר הראשי של הקבוצה, מאמינים כי ימשיכו לתמוך בקבוצה גם בעונת המשחקים 2017/18.

לפני כשבוע נפגש מנכ"ל קניון עזריאלי עכו רפאל בולניק עם הבעלים החדשים של הפועל עכו דן לובינסקי, סוכן שחקנים יהודי מבלגיה יחד עם המנהל המקצועי החדש עדי קריספין ובפגישה העלה בולניק את הנכונות להמשיך לתמוך בקבוצה. בולניק סקר בפני הבעלים החדשים את הפעילות הקהילתית שנעשתה בעזריאלי יחד עם סגל הקבוצה והנוער בקניון ועל המגרש, והדגיש את החיבור החשוב לעיר בין עסקים וקהילה.

ימשיכו לתמוך. לוגו עזריאלי על בגדי עכו (צילומים: אדריאן הרבשטיין)
ימשיכו לתמוך. לוגו עזריאלי על בגדי עכו (צילומים: אדריאן הרבשטיין)

בולניק: "הפועל עזריאלי עכו הבטיחו וקיימו לחזור לליגת העל בתוך שנה, זה מקומם הטבעי. הייתה פגישה מצוינת עם הבעלים החדשים של הקבוצה שמביא עימו ניהול מקצועי. הכרתי איש עסקים שמגיע לעשות ציונות ומבין את עולם הכדורגל. הדגשתי בפניו את החשיבות הגדולה שיש לקבוצת עזריאלי בספורט המקומי ובעיקר לקבוצות הנוער והילדים של המועדון. אני מאמין שלובינסקי יעשה הכל כי להוביל את הפריפריה ולהחדיר מוטיבציה בילדים להישגיות. קניון עזריאלי, מעולם לא עזב את הפועל עכו, גם לא בשעות הקשות שלה וימשיך לתמוך. אנו מאמינים במצוינות ומובילות, מאד גאים בשחקנים, זה המנוע להצלחה בכל התחומים ובעיקר בספורט".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות