fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178238 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עושים קניות בעפולה : במחסני השוק המחירים התכווצו

סניף רשת המזון מחסני השוק משיקה מחירים זולים וחווית קנייה משובחת, קניות בעפולה מומלץ לעשות בסניף הרשת ברחוב קפלן 10, עפולה עילית.

קניות בעפולה : מחסני השוק, עפולה עילית

ברחוב קפלן 10 בעפולה עילית תמצאו את אחד מסניפי רשת מחסני השוק. הרשת עם למעלה מ-70 סניפים מצפת ועד אילת, מעסיקה למעלה מ-2000 עובדים ונמצאת בין רשתות המזון המובילות בארץ. בשנת 2015 גלובס דירג את הרשת, בין 100 החברות הגדולות בישראל.

קניות בעפולה : השירות

ברשת מחסני השוק עפולה מאמינים כי שירות טוב יגרום ללקוח ליהנות מהקנייה שלו הרבה יותר, ולכן ברשת בעפולה תמצאו עובדים אדיבי שיעניקו אווירה חמימה ונעימה, השירות מתבטא במתן עזרה ללקוחות למצוא את המוצרים אותם הם מחפשים במהירות, הענקת מידע והנגשת השירותים המגוונים בסניף. במחסני השוק מאמינים כי חיוך של עובד ללקוח בתוספת בוקר טוב יכולה להפוך את יומו של הלקוח ליום הטוב ביותר בשבוע

קניות בעפולה | מחירים ללא תחרות | מחסני השוק
קניות בעפולה | מחירים ללא תחרות | מחסני השוק

מחירים אטרקטיבים

רשת מחסני השוק מציעה ללקוחותיה כ-1,000 מבצעים, הנחות והטבות שונות בכל שבוע. רשת מחסני השוק תמיד עם ידה על הדופק על מנת להעניק לחברי המועדון והלקוחות אשר פוקדים את סניפי הרשת מידיי יום מחירים אטרקטיביים ותחרותיים.

קצביות פרימיום

מחסני השוק בעפולה חרטה על דגלה את כל נושא הקצביות והבשרים הטריים, כיום אלפי לקוחות נהנים מקצביות הפרימיום של רשת מחסני השוק בכל שבוע, בקצביות תמצאו מוצרים ייחודיים, בשרים טריים ומחירים אטרקטיביים בכל יום, מי אמר שזול עולה ביוקר.

למען הקהילה

רשת מחסני השוק גאה ומתגאה לתרום לקהילה, רשת מחסני השוק שמה בראש מעייניה את התרומה לקהילה, ביקור ילדים בבתי חולים, הענקת סלי מזון לנזקקים, תרומות למשפחות קשות יום, הנגשה לבעלי מוגבלויות, העסקת בעלי מוגבלויות ועוד המון תחומים, במחסני השוק מאמינים שלתת ולהעניק למי שידו אינה משגת הוא הדבר החשוב ביותר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות