fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עונת מאמאנט כרמיאל נפתחה בטורניר לזכרה של רות רוטשטיין

מאמא נט לזכרה של רותי רוטשטיין ירון רוטשטיין והבנות
מאמא נט לזכרה של רותי רוטשטיין ירון רוטשטיין והבנות

נפתחה עונת מאמאנט לשנת 2017-2018 לזכרה של רות רוטשטיין, בנוכחות בני משפחתה, חברים, שחקניות מאמאנט. 17 קבוצות וכ- 200 שחקניות עלו המגרש.

במוצאי שבת האחרון, בהיכל הספורט רקפת בגבעת רם, נערך טורניר לזכרה של רוטשטיין שהייתה שחקנית ובין המייסדות של מאמאנט בעיר.  רוטשטיין בת 40 במותה נדרסה למוות על ידי אוטובוס בדרך לביתה לפני כשנתיים וחצי. איבריה נתרמו והצילו ארבעה אנשים.  בין המשתתפות בטורניר,  זויה מינקין  מכרמיאל יחד עם בן זוגה. מינקין זכתה בתרומת הכליה של רוטשטיין aהצילה את חייה.  הנוכחים עמדו דקת דומיה לזכרה.

(צילום אופיר זגורי)
(צילום אופיר זגורי)
מאמאנט לזכרה של רותי רוטשטיין
חברותיה של רותי (צילום אופיר זגורי)

 

מאמא נט לזכרה של רותי רוטשטיין ירון רוטשטיין והבנות
ירון רוטשטיין ובנותיו  (צילום אופיר זגורי)


בין המייסדות של מאמאנט כרמיאל
.

רוטשטיין לבית משפחת יעקבי נולדה וגדלה בקרית שמונה. בעת שירותה הצבאי הכירה את ירון מי שעתיד להפוך לבעלה ובעיקר בן זוגה האוהב והמסור. השניים היו זוג מאוהב כל חייהם כמו ביום הראשון. לפני כשנתיים בחודש ספטמבר 2015 , עת עשתה דרכה מהמספרה לביתה, היא נדרסה על ידי אוטובוס שלא הבחין בה סמוך לכיכר הבאר. נהג האוטובוס טען שלא הבחין בהולכת הרגל, ולא הספיק לבלום בזמן, היא נחבטה בעוצמה בראשה והתמוטטה מיד.

יומיים נאבקו הרופאים על חייה, לאחריהם עברה סדרה של בדיקות רפואיות שקבעו כי היא סובלת ממוות מוחי נשימתי. ירון רוטשטיין הבעל בעצה עם שלוש בנותיהם, החליטו לתרום את איבריה להצלת חיים.

15 שנה המתינה מינקין מכרמיאל לתרומת כליה. 15 שנים רשומה במרכז ההשתלות, ללא תקוות גדולות שכן מסיבות מגוונות היא לא הייתה בעדיפות בתור הממתינים. שלוש פעמים בשבוע במשך כל אותה תקופה  היא נאלצה לעבור טיפולי דיאליזה. טיפולי הדיאליזה טובים ככל שיהיו מניבים סיבוכים בחלוף הזמן, בנוסף אינם מאפשרים שום סוג של חיים מחוץ לרדיוס של העיר .

ביום בו נפרדו בני משפחתה של רותי והחליטו לתרום את אבריה, קיבלה מינקין טלפון להתייצב בבית החולים רמב"ם. היא עברה את ההשתלה בהצלחה, בהמשך התאוששה והחלה מתפקדת כאחד האדם. לאושרה לא היה גבול והיא רק ביקשה לפגוש את בני המשפחה האצילה שנתנה חיים בהחלטתם. בהמשך התקיים מפגש בביתם של משפחת רוטשטיין שבהחלטתם האצילה נתנו לה חיים חדשים. בני משפחת רוטשטיין מצדם שמחו בתוך האבל השורר לראות אור של חיים שהותירה רותי עם לכתה.

את הטקס פתחה בת שבע אבוחצירה המייסדת , המנהלת והרוח החיה של מאמאנט כרמיאל, בדברי ברכה ומילים אחדות אודות רותי רוטשטיין שעל שמה קרוי הטורניר וקבוצת כרמי רות. חברותיה לקבוצה של רותי דיברו עליה, על אישיותה, על הגעגועים ועל חסרונה .

מ"מ ראש העירייה, רינה גרינברג בירכה את המשפחות ואמרה על רות כמה מילים. סיפרה כמה מיוחדת הייתה, היא ציינה את הייחודיות של מאמאנט והתרומה לקהילה , לנשים וספורט.

מייסדת מאמאנט ישראל, עפרה אברמוביץ בירכה על הטורניר ועל פתיחת העונה, בדבריה הדגישה כי ליגת כרמיאל היא דוגמא ומופת בישראל.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות