fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עוד 27 יום לבחירות: צילה רשף מדברת עם תושבים, עלוית פרוינד מטפלת בתחבורה

אלפי אנשים הציגו השבוע שאלות בדף הפייסבוק של צילה רשף וקיבלו תשובות ישירות ממנה * עלוית פרוינד נפגשה עם יו"ר העמותה הלאומית לפתרונות תחבורה ודנה עימו בבעיות התנועה במושבה * מאיר ליאני פרש מהמרוץ
חיבוק וחום. צילה רשף עם פעילים בדוכן. צילום: פרטי
חיבוק וחום. צילה רשף עם פעילים בדוכן. צילום: פרטי

 

עוד שבוע עבר על זכרון יעקב באווירת בחירות. המועמדת לראשות המועצה צילה רשף, שהציגה כאחת האג'נדות המרכזיות בקמפיין הבחירות שלה את הקשר הישיר בין המועצה לתושב, קיימה ביום חמישי שעבר מפגש תושבים מיוחד ברשת הפייסבוק, במסגרתו הציגו לה התושבים שאלות וקיבלו תשובות. למפגש נענו אלפי אנשים. רשף השיבה למגוון רחב של נושאים וסוגיות הנוגעים לחזונה ולעתיד המושבה. את התשובות המלאות לשאלות ניתן לראות בדף הפייסבוק של רשף, "צילה רשף לראשות זכרון יעקב".

במקביל למפגש, בסוף השבוע שעבר המשיכו רשף ופעילי המטה שלה לחזק את הקשר האישי עם התושבים באמצעות שלושה דוכני תמיכה שהוצבו ביום שישי בשלוש נקודות מרכזיות במושבה: השמורה, המדרחוב ואזור השופרסל. רשף עברה בין המוקדים השונים וזכתה לחיבוק וחום מהתושבים. היא אמרה: "הצהרתי בעבר ואני מצהירה שוב, שהדבר החשוב לי ביותר הוא תושבי זכרון. דלתי, הנייד שלי ודף הפייסבוק שלי תמיד פתוחים לשמוע את אשר על ליבם, ואני נרגשת כל פעם מחדש לראות את החום והאהבה של התושבים שנותנים לי כוח להמשיך ולפעול עבורם".

חיבוק וחום. צילה רשף עם פעילים בדוכן. צילום: פרטי
חיבוק וחום. צילה רשף עם פעילים בדוכן (צילום: פרטי)

רשף לקחה אתנחתא קלה מחוגי הבית בשעות הערב כדי לחגוג 42 אביבים, והגיעה ביום שני ביחד עם בעלה, אלוף משנה במילואים אביב רשף, ל~Ybar, שם חיכו לה עשרות מחבריה ופעילי המטה שבאו לחגוג איתה ולהביע את תמיכתם במועמדותה לראשות המועצה.

השבוע נערכה פגישת עבודה בין המועמדת עלוית פרוינד ליו"ר העמותה הלאומית לפתרונות תחבורה, "תחבורה היום ומחר", תמר קינן. בפגישה נדונו בעיות התחבורה הבוערות של זכרון יעקב: עומסי התחבורה בתנועה מהשכונות חלומות זכרון, גבעת עדן, נווה הברון ונווה שרת, הפסקת התנועה הציבורית ממתחם הרכבת בבנימינה לכיוון המושבה בשעות הערב, והקושי בתנועת בני נוער ותושבים ותיקים בין חלקי המושבה השונים. קינן הציגה בפני פרוינד את ניסיון העמותה בגיבוש פתרונות תחבורה במרחבים עירוניים וכפריים הנהוגים בארץ ובעולם, ובעבודה מול רשויות מקומיות המבקשות להעניק פתרונות מתקדמים בתחום זה. השתיים שוחחו על הפעלת שאטלים קבועים בתנועה בפנים המושבה וממנה למתחם הרכבת, סלילת מסלולי אופניים ברחובות המרכזיים במושבה ופתרונות מיידיים לפתיחת חסמי תנועה מקומיים, בעיקר בשכונות המוזכרות לעיל.

פגישת עבודה. מימין: עלוית פרוינד ותמר קינן. צילום: ענת פרחי יח"צ ושירותי תקשורת
פגישת עבודה. מימין: עלוית פרוינד ותמר קינן. (צילום: ענת פרחי יח"צ ושירותי תקשורת)

פרוינד אמרה בנושא: "בעיות התחבורה במרכז המושבה מכבידות על כלל התושבים ותושבי השכונות נאלצים להתמודד עם בעיות ייחודיות לשכונות מסוימות. זאת לא גזרה משמיים. יש פתרונות שנוסו והצליחו במקומות אחרים. את הפתרונות המוצלחים עלינו ליישם כאן, הן בטווח הקצר והן בטווח הארוך. כראש המועצה, אשמח להסתייע בגורמים מקצועיים שיוכלו לתרום מניסיונם".

מטה הבחירות של זיו דשא הושק במדרחוב ביום שישי שעבר ונקבעה מזוזה. דשא אמר כי בכוונתו לעודד אנשים לצאת ולהצביע, כי אחוזי ההצבעה יכריעו את הבחירות.

המועמד מאיר ליאני הודיע בשבוע שעבר כי הוא פורש מהמרוץ ואין בכוונתו לחבור לאיש.

תושבי זכרון יעקב יזכו, כנראה, בפאנל ציבורי של המועמדים לבחירות, בו יוכלו להשתתף ולהתרשם מכל אחד ואחד. תנועות נוער ותושבים מקומיים מקדמים את הפאנל, ומספרים כי נכון ליום שלישי השבוע, כמעט כל המועמדים כבר הודיעו על נכונותם להשתתף בפאנל שייערך תוך שבועיים. "אנחנו נפגשים בימים אלה כדי לקבוע את כל הפרטים", מספר שקד נוימן, תושב זכרון יעקב ומהפעילים בקידום וארגון הפאנל.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות