fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עוד אחד לאוסף: הפועל חדרה גברה גם על קרית שמונה

מוליכת ליגת העל תישאר בצמרת גם בתום המחזור השישי לאחר ניצחון 0:1 על קרית שמונה. במחזור הבא תתמודד נגד מכבי תל אביב
אסי גומה. צילום: שלומי גבאי הפועל חזרה
אסי גומה. צילום: שלומי גבאי הפועל חזרה

הפועל חדרה תסגור גם את המחזור הששי כמולכת ליגת העל לאחר שגברה על הפועל קרית שמונה 0:1 במשחק ביתי שנערך באצטדיון נתניה. חדרה, שחזרה העונה לליגה הבכירה ושרק לפני שתי עונות עוד דשדשה אי שם בליגה א', כבר עם חמישה נצחונות וללא הפסד בליגת העל.

אסי גומה, "הנער", סגר יומולדת 29 בסטייל, עם שער ניצחון במדי קבוצת הבית שלו, בדקה ה-88. החלוץ הוותיק, שכבש גם במחזור הפתיחה של הליגה, הבקיע שבע דקות אחרי שנכנס כמחליף. גומה, למי ששכח, הוא השחקן הפעיל היחיד – והשני בהיסטוריה של הכדורגל הישראלי – שהבקיע שער בכל אחת מהליגות בארץ.

צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה
צילום: שלומי גבאי הפועל חדרה

שני המאמנים נאלצו לבצע חילופים כבר במחצית הראשונה, לאחר פציעותיהם של קשר חדרה חסן אבו זייד וחלוץ קרית שמונה שמעון אבוחצירא. חדרה שלטה במחצית הראשונה והעלימה את יריבתה, אבל לא כבשה. קרית שמונה התעוררה במחצית השניה, המשחק נפתח מעט, ולקראת סיומו, אחרי החטאות של עדן שמיר ואחמדי, היה אסי גומה חד מספיק כדי לדחוק מקרוב כדור ברחבה, 0:1 מתוק להפועל חדרה.

במחזור הבא תחזור חדרה לאצטדיון בנתניה, הפעם למשחק חוץ נגד מכבי תל אביב. על פניו המשחק הקשה ביותר שיכול להיות בליגת העל. אבל חדרה של העונה כבר הראתה שמילים לא עושות עליה רושם. הביאו את מכבי!

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות