fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עובדים במרץ: העירייה ממשיכה להניח דשא סינתטי בגנים

דשא סינתטי בגן ילדים (צילום: עיריית חדרה)

עיריית חדרה פועלת בקצב מזורז במטרה לסיים בהקדם האפשרי את פרויקט הנחת הדשא הסינתטי בגני הילדים בעיר. בשנה החולפת הקצה ראש העירייה צביקה גנדלמן מיליון שקלים לקידום פרויקט לבחירת הציבור, כאשר הפרויקט שזכה ברוב קולות היה התקנת דשא סינתטי בגנים.

בתחילת הפרויקט התברר, כי ברחבי העיר ישנם כ-90 גני ילדים ללא דשא. עד כה הותקנו משטחי דשא ב-60 גנים, ואגף אירועים ואחזקת מבני חינוך ממשיך בעבודות עד שבכל הגנים בעיר יהיו משטחי דשא סינתטי. מדובר בעבודות מורכבות ויקרות, הכוללות פירוק מתקנים, הסרת מפגעים כמו גזעי עצים וכדומה, יישור הקרקע והכשרתה להנחת הדשא, והתקנת משטחי דשא סופגי זיעה, עם ספוג תחתי לבלימה של נפילות ילדים. כל העבודות מבוצעות ברמה בטיחותית על פי תקני משרד החינוך ואישור מכון התקנים. מורכבות העבודות מייקרת את התהליך, ועל מנת שניתן יהיה להשלים את הפרויקט, הכפיל ראש העירייה את התקציב ל-2 מיליון שקלים.

דשא סינתטי בגן ילדים (צילום: עיריית חדרה)
דשא סינתטי בגן ילדים (צילום: עיריית חדרה)

הפרויקט כולל שיפוצי קיץ, שיפוצי עומק ותחזוקה שוטפת, והוא ממשיך עד לסיומו הצפוי בחודשים הקרובים, כל זאת בתיאום עם הגננות ועם אגף החינוך. ברוב הגנים הותקנו, בד בבד לדשא, גם מתקני משחקים חדשים.

בין הגנים שבוצעו בהם עבודות ההשלמה בשבועיים האחרונים: הגנים דפנה וצבעוני בשכונת נחליאל, גן כוכב (חינוך מיוחד) בגני אלון, הגנים אדמונית, חרצית ואגוז במרכז העיר ואחרים. על פי התכנון, בכל שנת לימודים יבוצע שיפוץ עומק בכ-10 גנים, וזאת כדי להגיע למצב שבתום תקופת החומש יהיו יישור קו של כל הגנים בעיר, החדשים והמחודשים. את העבודות מבצעים עובדי אגף אירועים ותחזוקת מבני חינוך של עיריית חדרה. בימים אלה מסייר מנהל האגף אהוד ואנה בגני ילדים בשכונת נווה חיים, לבחינת מוכנותם של שישה גנים נוספים לקראת ביצוע העבודות להנחת משטחי דשא סינתטי.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות