fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סער צוק נבחר ליו"ר סניף מפלגת מרצ בזכרון יעקב

סער צוק (צילום: מיכל חלאבין)
סער צוק (צילום: מיכל חלאבין)

ביום חמישי בשבוע שעבר נערכו בחירות לועידת מפלגת מרצ ולראשי הסניפים בכל הארץ. לאחר תום ספירת הקולות התברר כי סער צוק, בן 45, נשוי + 2, תושב זכרון יעקב, נבחר ליו"ר סניף מרצ בזכרון יעקב ולציר בועידת מרצ.

סער צוק, דור חמישי למייסדי זכרון יעקב, פעיל ביישוב בנושא החברתי ובתחום החינוך, וליווה את בית הספר האנתרופוסופי בהקמתו בזכרון יעקב ובמעבר שלו לפרדס חנה. בכוונתו לחזק את הסניף בפעילויות. "מי שמכיר אותי יודע שהבית הפוליטי שלי מאז ומעולם הוא מרצ. תמיד הייתי גאה בזה. מרצ צריכה להתחדש, לשנות כיוון ולפנות לקהלים אחרים, היא צריכה לפתוח את השורות, לא כמס שפתיים ולא בפתרונות קסם, אלא בדרך של חריש עמוק וארוך טווח בחברה הישראלית. לא רק בפריימריז, אלא בבניית סניפים וחיזוק חטיבות הנוער, הסטודנטים והצעירים. בועידת מרצ שתיבחר בדצמבר השנה, מאמצי מכוונים לתמיכה במהלך לפתיחת מרצ לפריימריז פתוחים. כיו"ר סניף מרצ זכרון יעקב, אפעל לקדם פעילויות של מרצ ביישוב. אני מאמין שמרצ גדולה היא שמאל של חברה סולידרית, שמציבה את האדם במרכז, שוחרת שלום, שמקדמת ערבות הדדית, ויכולה להוות חלופה ראויה ביותר לשלטון היום. תודה על האמון".

סער צוק (צילום: מיכל חלאבין)
סער צוק (צילום: מיכל חלאבין)

יו״ר מרצ, זהבה גלאון, נפגשה לפני כחודש וחצי עם תושבי זכרון יעקב והסביבה בחוג בית שנערך בבית משפחת צוק. גלאון התייחסה בחוג הבית למהלך שהיא מובילה בחצי שנה האחרונה בתוך מרצ, מהלך שנועד לפתוח את השורות ולהיפתח לפריימריז פתוחים: ״אומרים לנו שהרשימה אינה מגוונת דיה, שאין לנו מספיק מזרחים, יוצאי ברה"מ, ואין מספיק ערבים. הדבר הנכון לעשות מול ביקורת כזו הוא לא להסתגר, אלא להקשיב".

גלאון התייחסה גם לחשיבות של ייצוג מוניציפלי, והוסיפה: ״מרצ חזקה היא מרצ שמקדמת את האינטרסים של התושבים במועצות: את זכותם לחינוך ראוי, לתשתיות מתקדמות ולבריאות מספקת. בבחירות האחרונות הצביעו בזכרון יעקב 800 איש ואישה למרצ, ואני מאמינה שבבחירות הבאות נוכל להכפיל את המספר הזה בעזרת האנשים שהגיעו הנה הערב״.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות