fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סכנה ברורה ומיידית

תושבים ברחוב רש"י, כולל חברי המועצה בועז ביטון ובן ציון נורדמן, מתריעים על המצב החמור של הכביש ועל התאונות הרבות המתרחשות בו. העירייה: "המצב ידוע ויטופל"
אחת התאונות האחרונות ברחוב רש"י (צילום: עצמי)
אחת התאונות האחרונות ברחוב רש"י (צילום: עצמי)

 

מה יקרה עם רחוב רש"י בחדרה? תושבי הרחוב מתלוננים מזה שנים על הזנחה ועל תאונות דרכים רבות שמתרחשות ברחוב כמעט על בסיס יום יומי. רצה הגורל וברחוב מתגוררים גם שני חברי מועצה: בועז ביטון ובן ציון נורדמן. גם הם התריעו על המצב ברחוב, ורק לאחרונה שלח נורדמן הודעות בקבוצת הוואטסאפ של הנהלת העיר, בהן הזהיר על המתרחש ברחוב וכתב שמדובר באסון ובסכנת נפשות.

אחד התושבים אמר השבוע: "בחודש האחרון אירעו ברחוב לא מעט תאונות. מדובר בעורק תחבורתי מרכזי ולא יכול להיות שהוא יישאר מוזנח בצורה כזו. בזמנו הושג תקציב בכדי לסלול את הרחוב מחדש, אבל הנושא מתעכב והכביש נשאר רולטה רוסית".

מעיריית חדרה מסרו: "הנהלת העיר הנוכחית שמה לה למטרה לשפר את איכות החיים של התושבים וזאת לאחר הזנחה פושעת של עשרות שנים בתשתיות ברחבי העיר. המצב ברחוב רש"י ידוע ויטופל".

אחת התאונות האחרונות ברחוב רש"י (צילום: עצמי)
אחת התאונות האחרונות ברחוב רש"י (צילום: עצמי)

שבוע הבטיחות בדרכים

המטה העירוני לבטיחות בדרכים, הפועל במסגרת אגף החינוך של עיריית חדרה, ציין את שבוע הבטיחות בדרכים במוסדות החינוך בעיר.במסגרת שבוע הבטיחות קיים המטה העירוני לבטיחות בדרכים, בניהולו של נדב ליפשין, פעילויות רבות בכל בתי הספר בעיר, גני ילדים ובתי הספר העל יסודיים, וכן פעילות לאוכלוסייה הבוגרת.

קדמה לכך תוכנית עבודה עירונית מוסדרת וכן תוכניות עבודה בית ספריות הנערכות בשיתוף אגף חינוך, אגף זה"ב במשרד החינוך, והרשות הלאומית לבטיחות בדרכים.

תוכנית העבודה הוכנה בהתאם למגמת הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים להתמקד השנה בתחום הולכי הרגל, וזאת לאור הנתון שלפיו מספר הולכי הרגל הנפגעים, מהווים כשליש מתוך סך תאונות הדרכים.

שבוע הבטיחות הסתיים בכנס ארצי של כל מנהלי מטות הבטיחות ברשויות המקומיות, שאורגן על ידי הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים. בכנס קיבלו מנהלי המטות כלים ומידע נוסף על החידושים בענף וניתוח תאונות הדרכים, על מנת למקד את הפעילות בכל עיר ועיר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות