fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סיכום חודש אוקטובר בשוק הנדל"ן בחיפה ובקריות ע"י מוטי כליפה

מוטי כליפה, מנכ"ל רשת התיווך next level | צילום: טודומדיה

הודעה לעיתונות

"העצוב בסיפור פה שזה לא ממש הולך להשתנות, הביקושים ימשיכו לעלות כל עוד הממשלה לא תשחרר קרקעות נוספות לבניה רוויה והרשויות המקומיות יזרזו אישורים להיתרי בנייה שתקועים בוועדה המקומית בבירוקרטיה לא הגיונית."

מוטי כליפה, הבעלים והמנכ"ל של רשת התיווך next level מסכם את חודש אוקטובר בשוק הנדל"ן בחיפה ובקריות ששבר שיאים !!

חודש אוקטובר 2021 ייצרב בזיכרון כחודש עם שיאים חדשים בהיקף העסקאות בשוק הנדל"ן. היציאה מתקופת חגים והיחלשות מגפת הקורונה, יחד עם הלחץ ממשרד האוצר להעלאת מס הרכישה לדירות להשקעה, הציף את השוק בביקושים מטורפים לרכישות דירות חדשות ודירות יד שניה.

המשקיעים מתנפלים על דירות לפני עליית מס הרכישה, מה שהופך אותם ל"מתחרים" של הזוגות הצעירים על דירות, מה שגורם להם לשלם לפעמים "אקסטרה" מחיר על דירה, כל זאת בשביל ליהנות מ 100% משכנתא ולפני העלייה של מס הרכישה.

הבנקים מדווחים על עלייה חדה בלקיחת משכנתאות וכמובן שהם חוגגים !

העצוב בסיפור שזה לא ממש הולך להשתנות, הביקושים ימשיכו לעלות כל עוד הממשלה לא תשחרר קרקעות נוספות לבניה רוויה והרשויות המקומיות יזרזו אישורים להיתרי בנייה שתקועים בוועדה המקומית בבירוקרטיה לא הגיונית.

גם הקבלנים צופים את עליית המחירים, מתוך סקר שנערך ע"י Coface Bdi  תשעים אחוז מהקבלנים צופים שבשנה הקרובה תהיה עלייה של כ –  7.3% במחירי הדיור.

מוטי כליפה, מנכ"ל Next Level מדווח: "חודש אוקטובר אצלנו בחברה היה החודש החזק ביותר בשנה הנוכחית ואולי החזק ביותר מאז הקמתה של החברה, עם שיאים בכמות עסקאות הקניה והמכירה באזורי חיפה והקריות. הסוכנים שלנו פעלו עד השעות הקטנות של הלילה על מנת לשרת את לקוחותינו".

הסוכנים המצטיינים שלנו שהציגו החודש ביצועים יוצאי דופן;

במקום ה-1 דוד נחמיאס סוכן בסניף קריית ביאליק, שהגיע למקום הראשון לאחר שביצע 5 עסקאות נדל"ן בחודש אוקטובר, דוד בן 36, נשוי להילה ואב ל 2 ילדים מתגורר בקריית מוצקין ושם לנגד עיניו שירות יוצא דופן ללקוחותיו מה שלבסוף השתלם.

דוד נחמיאס הסוכן המצטיין לחודש אוקטובר של Next Level | צילום: באדיבות Next Level

במקום ה-2 אליאור עמרוסי, סוכן בסניף קריית אתא. אליאור בשנה הראשונה שלו בתחום הנדל"ן הגיע לביצועים מצוינים. אליאור בן 26, נישא החודש לבחירת ליבו שני ונאחל להם המון מזל טוב. אנו בחברה מאמינים כי נראה את אליאור שוב בטבלת המצטיינים בחברה.

אליאור עמרוסי סוכן מצטיין Next Level | צילום: באדיבות Next Level

במקום ה-3 בני ספקטור סוכן בסניף קריית ביאליק. בני בן 28, נשוי לליטל ואב לאלריי, הגיע לתחום הנדל"ן לאחר שעסק בתחום המסעדנות וכמובן שעשה את ההחלטה הנכונה, כי בשנה האחרונה בני פורח בתחום הנדל"ן.

בני ספקטור סוכן מצטיין Next Level | צילום באדיבות Next Level

הסניף המצטיין שלנו בחודש אוקטובר

סניף קריית ביאליק והמנהל כינר פרטוש. סניף קריית ביאליק בניהולו של כינר פרטוש הציג תוצאות מרשימות בחודש אוקטובר, תוך שימת דגש על השירות. קריית ביאליק, עיר שצומחת בבנייה רוויה בשכונות חדשות, מה שגורם לכניסת תושבים חדשים לעיר. דירות שיצאו לשיווק במחיר למשתכן נמכרו במחירים שפויים והכניסה זוגות צעירים חדשים לעיר.

כינר פרטוש מנהל סניף ק.ביאליק של Next Level | צילום: באדיבות Next Level

על פי מוטי כליפה, מנכ"ל החברה:  "ניהול סניף קריית ביאליק ע"י כינר, הוכיח כי החלטנו נכון כשהצבנו את כינר בסניף שמוביל בחודשים האחרונים עם תוצאות עסקיות טובות והחשוב ביותר המשובים מהלקוחות שלנו על השירות, יוצאי דופן".

 

 

 

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות