fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סיבות למסיבות

מי החלה לעבוד במרץ על חיטוב גופה, מי חגגה יום הולדת ולמה מירי בן שושן קיבלה אלבום זהב?

* תגידו, "היוש, מה הולך וזה?" לאורנית אורכמן, רק בת 21 מקרית ים, שעובדת בסניף החדש של לה גופרה באח"י אילת ומדגמנת מדי פעם. אורכמן השתתפה בהפקת ביוטי והתוצאות לפניכם. איפור: סימונה ועופר מנו עיצוב שיער: שמעון ודוד אדרי

* מעצבת האופנה לירז אדיקה אסולין החליטה לקחת את עצמה בידיים, או יותר נכון לתת את הגוף שלה למשמורת ועבודה קשה אצל רמית אטיאס. תוצאות בקרוב.

מתאמנת במרץ. לירז אדיקה אסולין (צילום עצמי)
מתאמנת במרץ. לירז אדיקה אסולין (צילום עצמי)

* קרן ואילן בשן ארזו את הבנות שחר ושירז לשלושה שבועות שלמים של תאילנד. כשהגיעו לבית המלון בקופנגן, לפתע הבחינה בשן בדובר מחוז חוף בשירותי הכבאות אורי צ'יבוטורו, שכבר שלושה שבועות מטייל באזור עם ליאת שלו והילדים. רק המדור יישאר בארץ.

* ד"ר סיגלית גוסטר חגגה יום הולדת 49 והזמינה את חבריה לנובנטה נובה בעיר התחתית. חוץ מבנותיה ליאל ואליזבת ובן הזוג שלומי טלאל, באו לברך: כרמל שבתאי, אתי דרורי, עופרה פלנטר, ירדנה מרילי, דבי ואלנה מצקין, ניר אדרי, ניקולאי קדוש, מירי בן שושן, מיכל ממן ,קובי ונאווה זלצמן, רונית וגיא שרון ,מירי כהן, יפעת פלד, ענת פסחוב ,זיוה אזולאי, חני לביא ועוד. המדור שולח ברכות.

חוגגים לסיגלית גוסטר (צילום: שרה איקו)
חוגגים לסיגלית גוסטר (צילום: שרה איקו)

* מירי מיימון חגגה כך וכך להולדתה, אז ביחד עם בן הזוג אלמוג סגל, החליטה על פסק זמן מהחיים, כלומר טיסה לארה"ב, כדי לחגוג את יום ההולדת וגם כמה שנים טובות של זוגיות. הכי פאן, פאן, פאן.

* ברשימת האמנים שהגיעו ביום שלישי שעבר לסופרלנד כדי לשמח את ילדי עמותת "גדולים מהחיים", שכללה את מייקל לואיס, שיר אלמליח ומיכל אמדורסקי, הייתה גם אחת, דניאל יפה, מקרית אתא במקור, שבימים אלו מנסה את מזלה באקס פקטור. הכי יופי.

* אמצע השבוע שעבר, ללא כל התראה. מירי בן שושן מקבלת הזמנה דחופה להגיע למשרד של האמרגן אבי גואטה בתל אביב. בן שושן פוסעת בנונשלנטיות אל המשרד, כשבפנים מחכה לה הפתעה: הדיווה שרית חדד הכינה לה פרס, על מכירת 80 אלף עותקים של הדיסק החדש, במחווה למי שמלבישה אותה כבר שנים. הכי טוטאל מוש.

גם לה מגיע זהב. מירי בן שושן (צילום עצמי)
גם לה מגיע זהב. מירי בן שושן (צילום עצמי)

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות