fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סופית: גדי אריאלי יתמודד לראשות העיר חדרה מטעם הליכוד

גדי אריאלי. צילום פרטי
גדי אריאלי. צילום פרטי

עכשיו זה רשמי: גדי אריאלי הוא מועמד הליכוד לראשות העיר חדרה. ועדת ההיגוי העליונה לרשויות המקומיות של תנועת הליכוד החליטה לאמץ את המתווה שהוצע על ידי בית הדין של התנועה לפיו אריאלי ישובץ במקום הראשון ברשימת מועמדי הליכוד. במקום השני שובץ שלמה בוזגלו. בבחירות פנימיות שנערכו בסניף הליכוד בחדרה זכה בוזגלו במקום הראשון.

בפרוטוקול ועדת ההיגוי נכתב בין היתר: "פועל יוצא של החלטנתו זאת היא שבחדרה לא תתקיימנה בחירות מקדימות – פריימריז – לבחירת מועמד הליכוד לראשות העיר. הוועדה קיבלה את החלטתה לאמץ את המתוה שהוצע על ידי בית הדין של התנועה לאחר ששקלה עמדות שונות בקרב חברי סניף הליכוד בחדרה. הוועדה ייחדה כמה דיונים לבחירות בחדרה שבמסגרתם הופיעו בפניה כמה חברי ליכוד מחדרה ביניהם גם חברים שהביעו את רצונם להתמודד בבחירות המקדימות לכהונת מועמד הליכוד לראשות העיר".

לפני כשבועיים שלחו חברי סניף הליכוד בעיר מכתב חריף להנהלת התנועה בו כתבו בין היתר כי ההחלטה מהווה "מעאכריות מהסגנון של מרכז הליכוד הרקוב של פעם" וכי מדובר ב”סידור ג'וב לאריאלי”.

אריאלי שימש מעבר מנכ"ל מפלגת הליכוד וכיום מכהן כמנכ"ל מכון הייצוא. בכלי התקשורת פורסם השבוע כי דירקטוריון המכון אישר את בקשתו לצאת לחופשה ללא תשלום עד אחרי הבחירות. עם זאת, אריאלי לא הודיע על התפטרותו מניהול מכון הייצוא.

אריאלי העדיף שלא להתייחס באריכות לנושא ורק אמר :"אני שמח שמוסדות הליכוד הגיעו למסקנה שאני המועמד הראוי והמתאים להוביל את רשימת הליכוד בבחירות הקרובות לראשותה עיר בחדרה”.

גדי אריאלי צילום פרטי

גדי אריאלי צילום פרטי

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות