fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סוסי קרבות

יש מה ללמוד, והרבה, מהאיש שעשה בית ספר למכבי תל אביב. לידיעת הקורא אלי גוטמן
האיש והאגדה. צביקה שרף (צילום: Artem Korzhimanov, ויקישיתוף, CC BY 3.0)
האיש והאגדה. צביקה שרף (צילום: Artem Korzhimanov, ויקישיתוף, CC BY 3.0)

 

אומרים שחיילים ותיקים לעולם לא מתים. בגיל 36 יוסי בניון מוכיח זאת, מוציא אצבע משולשת לכל מלעיזיו והופך להיות גולר אולטימטיבי. מה שלא עשה בתחילת הקריירה כגולר, הוא עושה עכשיו. זה הגיל, הניסיון וכמובן חולשת השחקנים בהווה. בכלל, יוסי הוא ניחוח אנגלי בסמי עופר.

במתחם חודרוב התל אביבי אין חדש, בהפועל תל אביב הביאו את דוקטור גוטמן כדי לרפא את תחלואי הקבוצה, אבל יש לי הרגשה שזה מעט מדי ומאוחר מדי, וספק אם הניחוח המקווה יצליח להחיות את הקבוצה הגוססת.

 אצבע משולשת. יוסי בניון (צילום: איסר רביץ)
אצבע משולשת. יוסי בניון (צילום: איסר רביץ)

סיפור השבוע הוא בלי ספק, מאמן הכדורסל, האיש והאגדה, צביקה שרף, שבגיל 66, בתור מאמן אשדוד, עשה בית ספר לכדורסל למכבי תל אביב הלחוצה והמתגוננת. זה מוכיח, שמה שאמרתי על חיילים ותיקים נכון שבעתיים לגבי מאמנים מנוסים, שגם בעשור השביעי לחייהם מסוגלים להוציא מים מסלע.

לדעתי, בכדורגל שלנו כדאי לבנות תפקיד של יועץ ותיק למאמן צעיר. אחרי ככלות הכול, הניסיון וטביעת העין של מאמנים ותיקים שווה לפעמים עונה שלמה, וכדאי מאוד להיעזר בהם.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות