fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סודאי: "הרשימה שלי מייצגת את הפסיפס של ארץ ישראל"

עו"ד סודאי
עו"ד סודאי

מעל 1600 אנשים השתתפו הערב (ראשון)  בכנס בחירות של המועמד לראשות עיריית נהריה עו"ד אורן סודאי באולמי סנדרין ברגבה. הכנס נערך במעמד שר התיירות יריב לוין, יו"ר ההסתדרות הלאומית יואב שמחי, יו"ר הקואליציה ח"כ דודי אמסלם ומכובדים רבים.

שר התיירות יריב לוין צילום: רותם כבסה
שר התיירות יריב לוין צילום: רותם כבסה

סודאי בן 52, בן נהריה נשוי לקוטי ואבא לאחלמה, נולד וגדל בשכונת טרומפלדור במשפחה של שמונה ילדים.  הוריו עלו מעיראק והיו מראשוני העולים. בנערותו למד בפנימייה, ובצבא שירת בחטיבת גולני בשירות קרבי. לאחר שחרורו למד משפטים בלונדון והקים משרד עורכי דין בנהריה.

את הקריירה הפוליטית החל בשנת 2008 כשנבחר במקום השלישי ברשימתו של ראש העירייה המכהן ז'קי סבג. סודאי מונה לסגן ראש העירייה בתואר ויו"ר ועדת תכנון ובנייה. שנה לאחר הבחירות כשהוחלט לסגור את רשת המתנ"סים ועשרות עובדים פוטרו, סודאי לא השלים עם ההחלטה ועזב לספסלי האופוזיציה. בבחירות 2013 התמודד לראשונה לראשות העירייה והפסיד ב-259 קולות מהסיבוב השני. סודאי חבר במרכז הליכוד.

שר התיירות יריב לוין פתח את כנס: "מעולם לא ראיתי כנס כזה עוצמתי. מהכנס הזה הולכים רק לראשות העיר. יחד עם אורן סודאי נקדם מרינה בנהריה, נפתח את קו השיט מחיפה לנהריה.  זו עיר מדהימה ויש בה יכולות פיתוח ברמה תיירותית בינלאומית. סודאי ואני רואים עין בעין את המטרות והחלומות לנהריה".

גיבור ישראל אל"מ משה אלירן: "גם סודאי וגם אני גדלנו בפנימיה ושם דיברנו בשפה אחרת, את השפה האמיתית של החיים, רק כי  ידענו לקבל את כולם. השפה האחרת זאת שמדברים עליה בבחירות בנהריה, לא מתאימה לנו. סודאי הוא איש מכובד. איש של מתן בסתר".

עו"ד סודאי
עו"ד סודאי

אלירן התייחס לפציעתו: "שפגז פגע בי וחדר לנגמ"ש וקטל שמונה חיילים לידי, האם הם גם דברו שפה אחרת? אנחנו כור ההיתוך של המדינה. כולנו יהודים וערבים זה לזה".

יו"ר הקואליציה ח"כ דודי אמסלם: "הרגשתי אווירה מחשמלת כבר מהכניסה. אני לא זוכר אירוע כזה בבחירות מקומיות. יש פה אנרגיות של מסע בחירות גדול".

עו"ד לירז מזוז- איתמר, מספר שתיים בסיעה מחר חדש לנהריה: "אני כאן בגלל השמחה. המטרה  היא שהילדים שלנו יקבלו את החינוך הכי טוב, שתהיה פרנסה ליד הבית ושהעיר תהיה שוקקת חיים וכל מה שצריך נמצא בסביבתנו. לרשות המקומית יש כוח ושליטה ולחולל פלאים אם הרשות תעשה עבודה טובה היא תיצור תושבים שמחים.  ולמה אני כאן רק בזכות יושרה, כנות ועקביות. לעולם לא היה רגע של שקר, תמיד פיו וליבו של סודאי היו שווים וטובת הציבור לנגד עיניו עם תשוקה לנהריה ועם רצון עז לנצל פוטנציאל לצד כישורים והדרך ברורה לו. חברי אורן, הרכבת רשימה של גוונים רבים באופיו של הציבור: דתיים, חילונים עולים חדשים ואנשי חינוך. יום אחרי הבחירות נהריה תרוויח מנהיג".

סודאי: "הרשימה שלי מייצגת את הפסיפס של ארץ ישראל. תודה למשפחתי היקרה ולאשתי. לא הרבה יודעים יש לנו ילדה אחת בת תשע שהגיעה לעולם אחרי 17 שנה של ניסיונות להביא ילדים וזה לא מובן מאליו. תודה רבה על הזכות הענקית ועל החבורה שלי שהולכת איתי שנים יד ביד באמונה שלמה.

כנס תמיכה בסודאי. בחירות 2018
כנס תמיכה בסודאי. בחירות 2018

"הנתינה והשירות הציבורי הם נר לרגליי כבר מהבית. כשהייתי חוזר מבית הספר על השולחן היו: סרדינים, לחם וחומוס וזה היה הכי טעים שיש. אימי אימצה עוד ילדה שגדלה איתנו והביאה אותה לחופתה וכשאתה גדל בבית כזה, זה נכנס לד.נ.א ומראה מה זה נתינה. שואלים 'מה אני צריך את הפוליטיקה'?  זה מגיע מאותו  מקום שהייתי ילד וגדלתי בשכונה, מהצורך לתת ולשרת משם זה בא. נתינה טהורה כדי שדור העתיד שלנו, שהדור הבא ישיג הישגים ממה שאני הגעתי. ילד שבגיל 12 עוזב לפנימיה ללא משפחה וחברים רק עם תיק קטן וכשהוא חוזר במוצ"ש אז הוא נחנק כשצריך לעזוב את הבית. רק מהמקום הזה אני גם רוצה לתקן לילדים אחרים. אם בצבא פועלים לפי פקודות והנחיות אז בעיר באים לשרת.

גאה במי שאני. סודאי
גאה במי שאני. סודאי

"חשוב שתדעו שאני עומד לפניכם פה ומבקש את האמון והבחירה הנכונה. את כל הקמפיין הזה מימנתי מכיסי הפרטי שקל – בשקל, כדי לשרת אתכם. אני משקיע מהוני הפרטי לקדש מטרה.  כך אף אדם לא יבוא ויגיד לי; 'תרמת לי ונתת לי' כי זו היושרה שלי ובמנהיגות צריך לקבל החלטות אמיצות. כל מה שאני רואה לנגד עיני אלו  הם רק תושבי נהריה. אני גאה על החליפה שלי ועל השיער שלי  ועל מי שאני, ומעולם לא אשכח מאיפה באתי. אהבה, ערבות הדדית וחמלה צריך לחיות ולחוש".

את הכנס חתמה דליה סודאי, אמו של אורן ואמרה: " זכיתי בבן זהב ואני משאירה את הבן שלי כירושה לתושבי נהריה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות