fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סגירת מעגל לכחלון: סייר ונפגש עם תלמידים בעמל חדרה בו למד

כחלון בבית הספר למדים ואומנויות של רשת עמל (צילום: דוברות כולנו)
כחלון בבית הספר למדים ואומנויות של רשת עמל (צילום: דוברות כולנו)
שר האוצר משה כחלון הגיע אתמול (שלישי) לבית הספר הרב תחומי עמל למדעים ואומנויות חדרה וסייר במרכז היזמות של עמל בבית הספר יחד עם ראש עיריית חדרה צביקה גנדלמן ומנכ"ל קבוצת עמל עו"ד רוית דום עיני.
כחלון, בוגר  בית הספר עמל חדרה, נפגש עם תלמידי מרכז היזמות אשר הציגו לו את החידושים הטכנולוגיים השונים עליהם הם עבדו במשך שלוש שנים וכמו כן נפגש עם תלמידי נבחרת הרובוטיקה שייצגה את בית הספר בתחרות הרובוטיקה העולמית.  הפעילות היזמית במרכז נעשית בשיתוף עם הקהילה ולמען הקהילה וברוח זו נחשף השר למיזמים החדשניים שפותחו לנכה צה"ל ויוצרו במדפסת תלת מימד ולפרויקטים שונים שנעשו עם תלמידים ערבים מעמל כעביה ותלמידים יהודים מעמל חדרה בנושא דו קיום בחברה הישראלית.
כחלון בבית הספר למדים ואומנויות של רשת עמל (צילום: דוברות כולנו)
כחלון בבית הספר למדים ואומנויות של רשת עמל (צילום: דוברות כולנו)
כחלון: "מרגש לפגוש היום את הסטארטפיסטים והיזמים של המחר. התלמידים בבית הספר הם לא פחות ממעוררי השראה והם מוכיחים לנו שגם השמיים לא חייבים להיות הגבול. חינוך כפי שניתן כאן מעניק לילדים הזדמנות וזה כל מה שילד צריך. כלכלה צודקת יותר וחברה טובה ובריאה יותר מתחילות בהזדמנות שווה. העבודה והסינרגיה עם הקהילה והתרומה של התלמידים לחברה מראות שאם רק נאפשר להם, הם יעצבו לנו מחר הרבה יותר טוב.
מה שתסמנו לעצמכם זה מה שיהיה. מה שתחליטו להיות, תהיו שם בסוף. החדשנות, הסטארטאפ, זה הכיוון. אתם נמצאים בעתיד. אין לי ספק שיש פה עוד כמה סטיב ג'ובס."
עו"ד רוית דום עיני, מנכ"ל קבוצת עמל:" מרכז היזמות מעניק לילדים כלים לחיים. אנחנו חושפים את התלמידים לטכנולוגיה גבוהה ומדעים בדרך של חוויה, משחקים וירטואלים ודרך עבודה בקבוצה. יש להם חיבור עמוק עם הקהילה שצריכה אותם. ימדובר פה בילדים בני 14-15 ילדים שהם סטארטאפיסטים מצד אחד אבל כל מה שהם מקבלים פה הם מעניקים חזרה לקהילה וגם עוזרים לתשתית התעסוקתית בעיר חדרה ואנו עובדים בשיתוף פעולה עם ראש העיר צביקה גנדלמן.
זכינו להיות מודל השראה למדינות אחרות בעולם, בוועידת היזמות הקהילתית של האיחוד האירופי."
 
כחלק מהסיור דיבר השר כחלון עם התלמידים ושמע את חוויותיהם. טל בר לב, תלמידת בית הספר שערכה את הסיור אמרה," את האמת שמאוד שמחנו וזה מאוד מרגש שהשר בא לבקר בבית ספר. במיוחד שהשר במקור מגבעת אולגה, זה רק מראה שהוא לא שכח את חדרה". לכך גם הצטרף עמית אבו, "זה מאוד מעצים ומרגש שנותנים לך את האפשרות להציג מול השר אוצר ויו"ר כולנו,משה כחלון, את כל מה שאנחנו עושים בבית ספר".
קרין מליכוב, תלמידת החינוך מיוחד שקיבלה תעודה מהשר סיפרה בהתרגשות, "ברגע שסיפרו לנו שהשר בא היה לי מאוד חשוב לדבר בפניו ולהציג את כל מה שאנחנו עושים פה. לא האמנתי  שתהיה לי בגרות ובטח לא שאני אקבל את התעודה משר האוצר ויו"ר כולנו, משה כחלון. בהתחלה התביישתי לדבר אבל הוא נתן לי תחושת ביטחון והקשיב לכל מה שאמרתי".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות