fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נתניה: נערים צחקו על כבד ראייה שעבר לידם ושילחו לעברו את כלבם

"מזעזע לאן הגענו". גל ובן כהן צילום: רותי ברמן
"מזעזע לאן הגענו". גל ובן כהן צילום: רותי ברמן

גל כהן מנתניה, כבד ראייה מלידה, בילה עם חברים בפאב במרכז העיר ובסיום הערב צעד ברגל לכיוון ביתו כשהוא נעזר במקל הנחייה שלו. לדבריו, בדרכו הוא חלף על פני חבורת נערים ששילחו לעברו את כלבם וצחקו וגיחכו למראהו.

השבוע כתב אביו, בן, בפייסבוק: "גל נבהל, החיש צעדיו והלך בלא להתייחס לאנשים הללו, בעוד צחוקם מהדהד ברשעות גם לאחר שהתרחק מהם. למזלנו הוא הגיע הביתה ללא פגע אך מבוהל מאוד וסיפר לנו על המקרה רק בבוקר למחרת. מזעזע עד לאן הגענו בהתבהמות המוסרית של החברה שלנו. באלימות ובחוסר הרגישות כלפי האחר. לנו לא נותר אלא להמשיך קדימה ולהיות סוכני שינוי לחברה טובה יותר עם סובלנות לאחר".

"מזעזע לאן הגענו". גל ובן כהן צילום: רותי ברמן
"מזעזע לאן הגענו". גל ובן כהן
צילום: רותי ברמן

גל (23) יודע שהמחלה ממנה הוא סובל רק מחמירה והוא עלול להתעוור בעוד כמה שנים. את המקרה עם חבורת הנערים הוא מעדיף לשכוח ומצהיר כי זה לא ימנע ממנו לצאת לבלות בעיר: "זה לא בסדר, אבל צריך להמשיך. אני מתעסק עם נוער ומשפיע באמצעות המוזיקה שלי. אני ואבי עושים את זה כשליחות מתוך אמונה בדיאלוג וחינוך לקבלת השונה".

גל ובן כהן מעלים זה מספר שנים את המופע המשותף "דיאלוג אב ובנו" בבתי ספר ובמקומות נוספים בעיר. במופע המיוחד, שמדגיש את קבלת השונה והאחר, האב שר והבן מלווה אותו בגיטרה חשמלית.  

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות