fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נתניה: הונדליזם משתולל, הפיקוח נעדר

מתקני מיחזור נפרצו ונשרפו ברחוב הרב קוק בנתניה. אולם לטענת תושב המקום, למרות שהעירייה כבר החלה לגבות מס ביטחון מהתושבים, הפיקוח העירוני לא ממש נוכח בעיר
ונדליזם ברחוב הרב קוק בנתניה (צילום: נתי ריגלר)
ונדליזם ברחוב הרב קוק בנתניה (צילום: נתי ריגלר)

"מתקן מיחזור נייר עולה באש, מתקן של מיחזור בגדים נפרץ. כשזה קרה, במקום לא נראו ניידת או קטנוע משטרה, פקח או שוטר, אז למה בעצם גובים מהתושבים מס שמירה?", גך תוהה נתי ריגלר המתגורר ברחוב הרב קוק בנתניה, בעקבות מעשי הונדליזם שהתרחשו השבוע ברחוב.

לטענת רינגלר למרות שהעירייה כבר החלה לגבות מס בטחון מהתושבים, אין ברחובות העיר פיקוח עירוני מספק.

באחד הבקרים השבוע ברחוב הרב קוק 15, הם ראו שלשה מתקני מחזור שהועלו באש. לדבריו, הגשם החזק שירד באותה העת במקום כיבה את השריפה, שאם לא כן הייתה עולה באש גם קופסת ההסתעפות החשמל של חברות בזק והכבלים לכל האזור, דבר שהיה עלול לגרום לנזק גדול הרבה יותר.

"מה שברור לי שאין נראות של הפיקוח העירוני כפי שהובטח לנו, כשעל שירות זה כבר החלו לגבות מס ביטחון מהתושבים. באותו יום בשעות הלילה עשיתי הליכה ספורטיבית כהרגלי, ולא ראיתי אף פקח ושום ניידת סיור במתחם הרחובות שמואל הנציב, סמילנסקי, ירושלים, אוסישקין, דוד המלך, הרב קוק ובקמן. גם בשעות אחה"צ יצאתי עם ילדי לכיכר, אף פקח לא נראה. מה עושים? מגבירים האכיפה, אין דרך אחרת" .

ונדליזם ברחוב הרב קוק בנתניה (צילום: נתי ריגלר)
ונדליזם ברחוב הרב קוק בנתניה (צילום: נתי ריגלר)

מעירית נתניה נמסר בתגובה: "הנושא המדובר בדבר ונדליזם ברחוב מטופל וממנהל האכיפה נמסר כי שני חשודים עוכבו לתחנת המשטרה.

"נבהיר כי תחום הפיקוח העירוני זוכה בעיר נתניה לתגבור משמעותי, זאת במסגרת פעילות מינהל האכיפה לצד תכנית העבודה המקיפה של יחידת השיטור העירוני, המופעלת בהצלחה בכלל שכונות העיר, בשיתוף משטרת ישראל.

"נציין כי מתקיימים סיורים שוטפים ומעבר לאגרת השמירה מקצה העירייה 3 ניידות סיור נוספות באזור".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות