fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נתניה: חניה ברכבת אין, דו"חות יש

יש מגרש ריק אין חניה ברכבת (צילום: רותי ברמן)
יש מגרש ריק אין חניה ברכבת (צילום: רותי ברמן)

בקרוב יעשו שינויים בהסדרי החניה ברכבת, כך עולה מתגובתו של סגן ראש העירייה והאחראי על התשתיות אלי דלל.

מצב החניה בתחנת הרכבת נתניה בימים אלה הוא קשה במיוחד, זאת לנוכח סגירתו של מגרש חניה פרטי שהתנהל במקום. העיריה נותנת דו"חות חניה רבים ובעלי רכבים מיואשים.

"אני מגיע לרכבת בשבע וחצי בבוקר והמגרש מלא. הרכבת כבר עומדת לעזוב ואין לי ברירה להחנות בכל מקום שנמצא פנוי. לאחרונה המצב קשה במיוחד לאור סגירתו של מגרש חניה פרטי שבו יש 100 – 150 מקומות חניה" אמר השבוע דוד שקיבל דו"ח חניה. "אני נוסע בכל בוקר מנתניה לרחובות ורק בזכות הרכבת נשארתי לגור בנתניה. אי אפשר להמשיך ככה כשבכל בוקר אני במתח לא נורמלי למצוא חניה".

יש מגרש ריק אין חניה ברכבת (צילום: רותי ברמן)
יש מגרש ריק אין חניה ברכבת (צילום: רותי ברמן)

מעיריית נתניה נמסר בתגובה: מדובר במגרש חנייה פרטי ובעסק שהוצא כנגדו צו סגירה בתוקף מיום 13.2.17. על אף שהובהר לבעל העסק כי עליו להגיש בקשה לקבלת רישיון עסק, הוא לא עשה כן ועל כן הוצא צו סגירה".

אז למה בעצם היזם לא ביקש רישיון עסק במטרה להפעיל את המגרש מחדש?

לאשר אברבוך יש מגרש חניה ברחוב סמילנסקי כבר עשרות שנים: "להוציא רישיון עסק למגרש חניה זה ממש לא בעיה מסובכת. אני חושב שהיזם פשוט לא רוצה להפעיל את המגרש מסיבות כלכליות. המגרש לא ריווחי. אומנם הוא גבה תשלום אבל בתחרות שלו עם מגרש חינמי הוא תמיד יפסיד. אם העירייה רוצה ללכת לקראת הציבור היא יכולה לעשות שני דברים: להקל על היזם בהקטנת הארנונה או לפתוח את המגרש בעצמה בחינם. כבר קרה שהעירייה עשתה דברים כאלה בעיר ובאזור התעשייה פולג. הארנונה על מגרשי חניה בנתניה היא גבוה יותר מאשר בכל עיר אחרת בסביבה שלנו".

סגן ראש העירייה וממלא מקומה אלי דלל אמר בתגובה: "אנחנו הולכים לקראת הציבור ובישיבת ועדת התנועה הקרובה שתתקיים בסוף החודש נעלה לדיון שינויים בהסדרי החניה במגרשי החניה ובסביבת הרכבת כמו למשל שינוי בתמרורי אין עצירה ואין חניה, כל זאת תוך שמירה על בטיחות תנועה באזור. חשוב לנו שאנשים ישתמשו ברכבת כדרך חיים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות