fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נתניהו בעפולה: "לא בוחלים בצעדים הנדרשים כדי למגר את הטרור"

ראש הממשלה ביקר היום בעפולה והשתתף בטקס חתימת הסכם "מחיר למשתכן" בעפולה, והתייחס לאיום הטרור. על 'מחיר למשתכן' אמר: "הצפון והדרום צריכים להיות חלק אמיתי של מדינת ישראל"
נתניהו. צילום: קובי אוחנה
נתניהו. צילום: קובי אוחנה

 

ראש הממשלה בנימין נתניהו השתתף  היום (שלישי) בטקס חתימת הסכם "מחיר למשתכן" בעפולה. ראש הממשלה בנימין נתניהו: "אני יודע שאנחנו נתונים באזור מאוד סוער. האסלאם הקיצוני הרי נמצא מסביבנו, שולח זרועות גם לתוכנו. אנחנו כרגע במאבק נגד גל טרור. קודם לכן זה היה טילים ועכשיו זה סכינים. התגברנו על זה, נתגבר גם על הגל הנוכחי. זה דורש הרבה אורך רוח. אנחנו גם הרבה כוחות, אנחנו מעבים כוחות, משקיעים באמצעים, לא בוחלים בצעדים הנדרשים כדי למגר את הטרור הזה, אבל אנחנו יודעים שבסופו של דבר אנחנו נשענים על כוח רצון. רצון הברזל של העם שלנו, שנמצא פה במאה השנים האחרונות, גובר על כל המכשולים ומפתח את המדינה בצורה מעוררת השתאות ברחבי העולם".

נתניהו. צילום: קובי אוחנה
נתניהו. צילום: קובי אוחנה

עוד אמר ראש הממשלה: "אני שמח להיות בעפולה כאן בצפון המתפתח. אנחנו מציינים כאן את הפעולה או סנונית של פעולה רחבה יותר שאנחנו בעיצומה. אנחנו בונים עשרות אלפי יחידות דיור. ב'מחיר למשתכן'. בתוכנית הזאת אנחנו גם מורידים מחירים כמובן לדיירים, אבל אנחנו גם נותנים תנופה כללית לפיתוח והורדת מחירי הדיור באמצעות תוכניות רבות ומגוונות, ואני שמח על התנופה הזאת שאנחנו מובילים יחד, השרים – שר האוצר, שר השיכון ואנוכי. אנחנו עושים מאמץ אמיתי גם כדי להרחיב את ההיצע של הדירות בארץ וגם כדי לצמצם את הפערים במחירים, וזה דבר אמיתי, הוא מתרחש לנגד עיניכם. הצפון והדרום צריכים להיות חלק אמיתי של מדינת ישראל, הכוח צריך לעבור לשם, התנופה, האנרגיה, הכל – זה חזון אמיתי".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות