fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נשיא ארצות הברית מגיע לקרית ים

פארק דונלד טראמפ. הדמיה: חברת אלו את ניצן
פארק דונלד טראמפ. הדמיה: חברת אלו את ניצן

הודעתו של נשיא ארצות הברית על הכרה אמריקנית בירושלים כבירת ישראל, עוררה גלים בכל העולם שאחד מהם הגיע עד קרית ים. ראש העירייה, דוד אבן צור, החליט לקרוא לפארק החדש, העומד לקום במרכז העיר על שם נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ וזאת לאות הוקרה על החלטתו ההיסטורית של הנשיא להכיר בירושלים כבירת ישראל ולהעביר לשם את השגרירות האמריקנית.

פארק דונלד טראמפ. הדמיה: חברת אלו את ניצן
פארק דונלד טראמפ. הדמיה: חברת אלו את ניצן


אבן צור קיבל את ההחלטה על כך מיד לאחר שנודע על הצהרתו של נשיא ארצות הברית להכיר בירושלים כבירת ישראל."נשיא ארצות הברית נקט בצעד אמיץ מאין כמותו אשר כל קודמיו לא היו מוכנים לעשות ועלינו להוקיר לו על כך תודה. ירושלים היא חלום שנושא בליבו כל יהודי והחלטתו של טראמפ נותנת לחלום הזה הכרה בינלאומית ברורה וחד משמעית" אמר אבן צור והוסיף, "הפארק שאנו עומדים לקרוא על שמו של נשיא ארצות הברית עומד להיות הפארק האקולוגי הגדול והיפה ביותר באזור הצפון אשר בהקמתו משקיעה העירייה כארבעה מיליון שקלים".

הפארק יתפרס על פני כשבעה דונם יפעל בצמוד לפארק המדע שנמצא אף הוא במרכז העיר ובמרכזו הפלנטריום ענק אשר הוקם אף הוא בתרומה של נדבנית אמריקנית. המכרז להקמת הפארק נחתם בשבוע שעבר ובשבועות הקרובים יחלו העבודות להקמתו. הפארק יושלם בתוך ארבעה חודשים ומהעירייה נמסר כי אבן צור גם יבדוק אפשרות להזמין את נשיא ארצות הברית להגיע לטקס החנוכה.

בעירייה מציינים כי העיר נמצאת בימים אלה בתנופת פיתוח ובניה חסרי תקדים והפארק החדש הוא חלק מתנופה זו אשר מטרתה לבסס את מעמדה של העיר כבירת החוף של הקריות. "דונלד טראמפ הוכיח לכל העולם שירושלים היא בליבו ואנחנו נוכיח לו בדרך זו שהוא בליבנו" אמר אבן צור. עוד נמסר כי מאז נמסר על שמו של הפארק החדש מגיעות לאבן צור הודעות חיזוק ותמיכה רבות. בין המברכים תושבים רבים, חברי כנסת ואישי ציבור רבים ובהם גם שגריר ישראל בארצות הברית רון דרמר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות