fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נצ"מ אבי דניאלי מונה למפקד משטרת לב הגליל

מפקד המחוז, ניצב אלון אסור: "כל מפקד חדש מביא את הרוח החדשה שלו לתחנה"
נצמ אבי דניאלי
צילום אלכס הובר

סבב מינויים במחוז הצפון

נצמ אבי דניאלי
צילום אלכס הובר

ביום שני השבוע נערכו ביחידות מחוז צפון טקסי חילופי מפקדים, בראשות מפקד מחוז צפון וכלל פורום הפיקוד הבכיר, ראשי מועצות, אנשי דת, אנשי חינוך, שוטרי היחידות ובני משפחה.

נצ"מ אבי דניאלי, ששימש בתפקיד סגן המזכיר הביטחוני במשרד לביטחון פנים, קיבל את הפיקוד על תחנת כרמיאל.

מפקד המחוז, ניצב אלון אסור, בירך את הנוכחים בברכת שנה טובה ואמר כי זהו יום חג למחוז: "כל מפקד חדש מביא את הרוח החדשה שלו לתחנה וזו מתווספת לעשיה הברוכה של קודמיו. המחוז הצפוני מתאפיין בפסיפס אנושי מיוחד הכולל מוסלמים, נוצרים, דרוזים ויהודים. אחריותנו היא לייצר שרותי משטרה התואמים את צרכיהם של כל אחד מהמגזרים, לחזק את הביטחון האישי של התושבים ולשמור על הסדר והביטחון, דבר שיביא מטיילים ותיירים רבים לצפון, שיגיעו לא רק לאתרי הטבע והתיירות, אלא גם לבילוי בכפרים ובערים".

בטקס אמר נצ"מ דניאלי: "המסר העיקרי שלי אליכם הוא שכל אזרח בתחום תחנת המשטרה לב הגליל, ובמיוחד בחברה הערבית, יידע שהמשטרה היא שלו ובשבילו. חשוב שהתושבים יידעו וירגישו כי כולם שווים אצלנו. תחנת כרמיאל מורכבת משוטרים ושוטרות מכל הדתות והם כולם מרגישים שווים ופועלים מתחושת שליחות במטרה לשפר את חייהם של כלל התושבים. כדי להביא לשיפור זה, בנוסף לפעילות המשטרתית של תפיסת עבריינים, אנו נתמקד בתופעות המפריעות לתושב הנורמטיבי כמו בריונות בכביש, שימוש וירי באמצעי לחימה בלתי חוקיים, הקמות רעש, ירי זיקוקים והשלכת גרוטאות. אנחנו נטפל בנושאים האלו גם באמצעות הסברה וגם באמצעות אכיפה, וכולנו יחד נפעל לשיפור איכות החיים של האזרחים במקצועיות ותוך הפגנת גישה שירותית".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות