fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"נפתח ציר חדש מול השר" : ביקור השר כחלון באוהל שביתת הרעב באולגה

הפעילים החברתיים והאחים טליה אנוקנין והאוהל הוקם בתחילת השבוע שעבר ובהמשך השבוע הודיעו אנוקנין ווקנין גם כי ישבתו רעב, לדברי אנוקנין מטרת הקמת האוהל והפתיחה בשביתה הייתה, בעיקר נגד הרצון להקים בה בתי החולים סיעודים, והם רצו מאוד להביא אליו את השר כחלון.

הפעילים החברתיים והאחים טליה אנוקנין והאוהל הוקם בתחילת השבוע שעבר ובהמשך השבוע הודיעו אנוקנין ווקנין גם כי ישבתו רעב. לדברי אנוקנין מטרת הקמת האוהל והפתיחה בשביתה הייתה, בעיקר נגד הרצון להקים בתי חולים סיעודים.

"ניסינו לעצור את היוזמה להקמת בתי החולים עם הרשות העירונית בדרך חוקית, החתמנו על עצומות, עשינו הכל, שום דבר לא עזר החלטנו לעשות מעשה קיצון לפתוח את האוהל ואת שביתת רעב ולחכות שהוא יגיע. הזמנו את השר וגם אחרים פנו אליו וחיכינו, לא הינו בטוחים שזה יקרה, נורא קיווינו אמרנו שאנחנו לא מפסיקים עד שהוא יגיע כי הוא תקוותנו האחרונה".

השר התקבל ביום חמישי שעבר בזרועות פתוחות, הפעילים פרשו בפניו את טענותיהם בעיקר נגד בניית בתי החולים הסיעודים. “אמרנו שנעשה כל מה שידרש על מנת לעצור את זה, וגם נתנו פתרון שאחרי בדיקות התגלה מבחינתנו כהכי רלוונטי וזה חילופי קרקע, שראש העיר צביקה גנדלמן יכול להציע לקבלנים. אין לנו ציפיה שקבלנים ששילמו הרבה כסף יוותרו על הקרקע אבל כן יש ציפיה שראש העיר יבין שיש פה התנגדות חריפה של התושבים שלא יאפשרו את הבנייה, יש בפניו את האפשרות לעשות חילופי קרקע, אבל הוא בוחר להתייחס אליה בזחיחות".

לדבריה, השר כחלון מאוד התרגש להגיע לאולגה ולפגוש אתם, הוא ראה פרצופים שלא ראה המון שנים מאז ילדותו שם, ונתן לפעילים את התחשוה שהוא מרים את הכפפה, עודד אותם על מאבקם ועל כך שהם לוקחים את עתידם בידיהם, כדבריו.
"אנחנו כרגע בתחושה טובה כי נפתח ציר חדש מול השר והוא ידאג לאינטרסים של אולגה כי אין אף אחד שעושה את זה והוא הבין שאנחנו נמצאים במלכוד".

בתום ביקורו הפעילים המעודדים הפסיקו את שביתת הרעב אחרי שכחלון עצמו הכריז ששביתת הרעב הסתיימה , האוהל הורד יום למחרת. בימים אלו הפעילים עובדים על הצגת חומרים שיוגשו לשר, כפי שהוא ביקש מהם בביקורו. לדבריה הם יגבשו את המידע עד סוף השבוע ומשם ימשיכו לשלב הבא, פגישה אצל השר כחלון שהזמין אותם ללשכתו על מנת לראות איך אפשר להתקדם עם הנושא.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות