fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נפלה ברחוב ותפוצה ב-114 אלף שקלים

טל טנצר וגילעד גושן. צילום: יחצ
טל טנצר וגילעד גושן. צילום: יחצ

אישה כבת 72 מקרית אתא, שנפגעה בעת שהלכה עם בעלה על מדרכה ברחוב שיבת ציון בעיר, תפוצה ב-114 אלף שקלים פיצויים לאחר שנפלה ונפצעה כשפסעה על המדרכה.

בתביעה, שהוגשה באמצעות  משרד עורכי הדין, גושן טנצר ושות' מנהריה, המתמחים בתחום הנזיקין ובתביעות נזקי גוף בפרט, נטען כי האישה שהלכה עם בעלה ברחוב בקרית אתא, בשעת חשכה, נפלה ונפגעה בשל העובדה שהיו חסרות במדרכה אבנים משתלבות, מאחר ובמקום התבצעו  עבודות שיפץ ובנייה. עוד נטען כי תאורת הרחוב הייתה לקוייה ובעת שפסעה על המדרכה עם בעלה, היא נפלה בגלל מחסור באבנים משתלבות במדרכה.

התביעה הוגשה נגד חברת "ש.ח. פארק עפר ותשתיות 1997" שביצעה את העבודות וחברת הביטוח "מנורה" שביטחה אותה. לתביעה צורפו צילומים מהמדרכה שמהם ניתן היה לראות שהמקום לא גודר ולא הוצבו שלטי אזהרה.

בעקבות  הנפילה, עברה  האישה ניתוח בשל שברים בזרוע וטיפולי פיזיותרפיה. מומחה לכירורגיה אורתופדית קבע את נכותה בשיעור 15 אחוזים לצמיתות. בדיון לא הסתירה האישה את היותה עיוורת בעין אחת, סובלת מירידה בראייה בעין השנייה וסבלה בעבר מאירוע מוחי .

בפסק דינה ציינה השופטת איילת דגן כי עדותה של האישה ובעלה "היו כנות ומהימנות" היא דחתה את טענות עו"ד של הנתבעת  שיתכן והאישה נפלה "בשל סחרחורת או ורטיגו או בשל עיוורון בעינה או האירוע המוחי שעברה".  עוד כתבה השופטת "מדרכה היא מקום בו אנשים אמורים להלך בבטחה, בין אם הם מבוגרים ובין אם הם צעירים ורכים בשנים, בין אם ראייתם חלשה או אם הם סובלים ממצבים בריאותיים כאלה ואחרים". לאישה נפסקו פיצויים בסך 114 אלף ששקלים והוצאות משפט של כ-27 אלף שקלים.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות