fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

תושב נהריה נעצר בחשד שקיים קשר מיני באינסטגרם עם ילד בן 11 מהקריות

נער אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה: פנתרמדיה
המשטרה חוקרת חשד לעבירות מיניות שהתבצעו באמצעות העברת מיסרונים ולאחר מכן באמצעות האינטרנט בין קטין כבן 11 תושב הקריות ובין  תושב נהריה בשנות העשרים לחייו
נער אילוסטרציה
צילום אילוסטרציה: פנתרמדיה

לפני כשלושה שבועות התקבלה במשטרה תלונה ממנה עולה כי אימו של הקטין הבחינה כי  בנייד של בנה נמצאים תכנים והתכתבויות בעלות אופי מיני שכללו בין היתר גם, העברת תמונות וסרטונים בין בנה ובין צעיר בשנות העשרים תושב נהריה. כן עולה בשלב זה של החקירה  כי השניים לא נפגשו בפועל , אלא העבירות התרחשו בתווך האינטרנטי.

הבוקר עצרה המשטרה את  החשוד בביתו בנהריה ובחיפוש שנערך נתפסו על ידי המשטרה מחשבו האישי והנייד שבשימושו. החשוד שנעצר נמצא בחקירת חוקרי מחלק ההונאות שיבקשו הבוקר סמוך לשעה 11:00 להאריך את מעצרו בבית המשפט השלום עכו.
 משטרת ישראל פונים לציבור ההורים בבקשה להיות מעורבים יותר בהתנהלות של ילדיהם. להסביר על הסכנות הטמונות ביצירת קשר עם זרים ולשים לב בכל הקשור  בשינוים בהתנהגות ובמיוחד להיות מעורבים בשימוש בו עושים הילדים בניידים ובמחשבים שבשימושם. יש לדווח למשטרה על כל חשד העולה לביצוע עבירות בעלות אופן מיני.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות