fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נלחמים באלימות בטוברוק

"הורה שיתפרע או יקלל יפגע בילד שלו שלא יוכל יותר לשחק במועדון", כך הסביר הבעלים מועדון טוברוק אריק איזיקוביץ' להורי שחקני הנוער, על רקע אירועי אלימות הרבים בליגת הנערים
נלחמים באלימות. איזיקוביץ (צילום: אילן ספירא)
נלחמים באלימות. איזיקוביץ (צילום: אילן ספירא)

אפס סובלנות לאלימות במועדון טוברוק. בעקבות אירועי האלימות הקשים בספורט הישראלי ובליגות הנערים והנוער בתקופה האחרונה, בבית"ר טוברוק החליטו לקיים השבוע פעילות הסברה להורי השחקנים בכל קבוצות הנוער. להורים הוקרנו קטעים מהמהומה שפרצה בליגת נערים ב' בהרצליה בין הפועל המקומית להפועל חדרה בה. בקטטה היו מעורבים הורים, מאמנים ושחקנים. הבעלים אריק איזיקוביץ' הבהיר כי כל מי שינסה לפנות למחוזות האלימות ימצא את עצמו מחוץ למועדון לתמיד.

נלחם באלימות. איזיקוביץ (צילום: אילן ספירא)
נלחם באלימות. איזיקוביץ (צילום: אילן ספירא)

איזיקוביץ': "בית"ר טוברוק הוא מועדון אשר מחנך לערכים, אשר שם לנגד עיניו מטרה לחנך דור איכותי וטוב יותר  של ילדים ובני נוער בישראל וטיפול בנגע האלימות הפוגע קשות בחברה ובספורט הישראלי הוא אחד מהאלמנטים עליהם אנו נותנים דגש רב במהלך השנים שהילדים עוברים במועדון. אצלנו בטוברוק לא נסבול שום גילויי אלימות פיזית או מילולית לא מההורים ולא מהשחקנים. ההורים של השחקנים בקבוצה צריכים להבין שכמו שאני מצפה מהצוות המקצועי להוות דוגמא לשחקנים כך אני מצפה גם מהם להוות דוגמא חיובית ותומכת לילדים. הורה שיתפרע או יקלל יפגע בילד שלו שלא יוכל יותר לשחק במועדון. אנשים צריכים להתחיל ולהבין שעל מנת לטפל באלימות הפוגעת קשות בספורט הישראלי יש לוודא כי אותם פורעים אלימים לא יוכלו להיות מעורבים יותר באירועי ספורט ורק כך נוכל לטפל בבעיה הקשה".

על כר הדשא, קבוצת הנוער של המועדון סיימה בתיקו 1:1 ביתי מול בית"ר ירושלים. האורחים מירושלים עלו ליתרון במחצית הראשונה אבל דניאל אגמי השווה במחצית השנייה. קבוצת נערים א' ממשיכה את התקופה הלא טובה שלה ובשבת הפסידה במשחק חוץ להפועל באר שבע בתוצאה 1:0. קבוצת נערים ב' הפסידה במשחק חוץ להפועל עכו בתוצאה 2:1. דן כדורי כבש את השער היחיד לטוברוק. קבוצת נערים ג' סיימה בתיקו 3:3 מול הפועל רעננה כאשר עדי ווקנין בלט עם שלושער.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות