fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ניצחון שלישי ברציפות לנהריה אחרי 61:79 על חולון בחוץ

ניב ברקוביץ (צילום: אדריאן הרבשטיין)

אי היציבות של עירוני נהריה נמשך ולצד ההפסדים באירופה, בליגה היא דווקא עושה את מה שצריך. אמש (מוצ"ש) הקבוצה של המאמן אריק אלפסי רשמה ניצחון ליגה שלישית ברציפות, כשניצחה בחוץ 61:79 את הפועל חולון והיא כבר מריחה את הפלייאוף העליון מהמקום השמיני. ככה זה שניב ברקוביץ' קיבל בחזרה את מפתחות הקבוצה וגילברט בראון מציג יכולת טובה וסוחף אחריו את כולם.

הרבע הראשון היה חלש מבחינה התקפית אצל שתי הקבוצות, אבל חולון רצה וסיימה אותו ביתרון 9:16. המארחים המשיכו את המומנטום ועלו ליתרון דו ספרתי 11:24 (דקה 14) אחרי ריצת 0:8. כאן נהריה סוף-סוף התעוררה וריצת 0:10 משלה החזירה אותה למשחק וברקוביץ' עם שלשה השלים מהפך 28:29 לנהריה, אבל את המחצית חולון הצליחה לסיים ביתרון 29:30.

ניב ברקוביץ (צילום: אדריאן הרבשטיין)
חזר לעניינים. ניב ברקוביץ (צילום: אדריאן הרבשטיין)

פתיחת המחצית השניה עוד הייתה שקולה, עד שנהריה רצה 0:7 ועלתה ליתרון 33:38 (דקה 26). חולון לא התסדרה עם יינסי גיטס מתחת לסל והרבע השלישי הסתיים ביתרון 40:50 סגולים של אלפסי. נהריה ניצלה את ההתפרקות של חולון ברבע האחרון ולא הסתכלה לאחור בדרך ליתרון שיא של 22 נק' 52:74 (דקה 37) ולניצחון 61:79 בסיום.

קלעו לנהריה: גילברט בראון 15, יהונתן שולדבראנד 14, סטו דאגלאס 13, ניב ברקוביץ' 11 (7 כ"ח, 7 אס'), טיירון נאש 10, יינסי גייטס 8, ניק פאוסט ודרווין קיצ'ן (9 כ"ח) 4 כ"א.

הברומטר של נהריה. גילברט בראון (צילום: אדריאן הרבשטיין)
הברומטר של נהריה. גילברט בראון (צילום: אדריאן הרבשטיין)

המאמן אריק אלפסי: "קודם כל, אני חושב ששמרנו טוב כל המשחק, לא רק במחצית השנייה. זה ניצחון גדול, שלטנו בחצי השני בצורה מוחלטת. אני שמח בשביל השחקנים שלי, זה ניצחון שלישי ברציפות בליגה שנותן לנו הרבה אוויר לנשימה. סימנו את קאליף ווייאט, זה ברור, שמרנו אותו יוצא מן הכלל היום ולא נתנו לו זריקות פנויות. זה היה מאמץ הגנתי של כל השחקנים, אני מאוד גאה בהם על ההגנה והלחימה היום. שיחקנו כדורסל הרבה יותר טוב בחצי השני, ניב שלט במשחק בצורה מדהימה. אנחנו צריכים אותו טוב והיום הוא נתן פה הצגה. הדברים נראים כרגע הרבה יותר טוב ואנחנו מקווים שהקהל יבוא לדחוף אותנו וייתן לנו הרגשה טובה".

ניב ברקוביץ': "ידענו שאנחנו מגיעים למגרש קשה, שרק קבוצה אחת ניצחה בו עד היום, חולון קבוצה מצוינת. שמנו דגש על קאליף כל המשחק ואני שמח שכל הקבוצה שמרה מצוין. שיחקנו בסבלנות בהתקפה, אריק אלפסי ושי סגלוביץ' הכינו אותנו מצוין. הנענו כדור, לא הכרחנו זריקות ואני שמח שניצחנו".

במוצ"ש 14.1 בשעה 20:15 נהריה תארח בעין שרה את הלפני אחרונה מכבי אשדוד.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות