fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ניסטל: "היה לנו הרבה לחץ ושיחקנו קטסטרופה"

מאוכזב. מומו ניסטל (צילום: שלומי גבאי)
מאוכזב. מומו ניסטל (צילום: שלומי גבאי)

הפועל חדרה אירחה בשישי האחרון את מכבי צור שלום והצליחה בתוך 3 דקות לבצע מהפך אחרי שפיגרה 0:1 בדקה ה-20 בזכות שערים של אלירן שמש (22') ואליאס זנה (25') ולנצח את המשחק.

לאחר פתיחת עונה נהדרת, דווקא בשבועות האחרונים הרגישו בהפועל חדרה כי הקבוצה מתחילה מעט לגמגם, כאשר בשני משחקי הליגה האחרונים הקבוצה לא הצליחה לנצח בבית את הפועל איכסל ורשמה הפסד ראשון להפועל בית שאן. חדרה אומנם חזרה למסלול הניצחונות בשבוע שעבר בגביע המדינה, אבל עדיין התחושה הייתה שהקבוצה חייבת להחזיר לעצמה את הביטחון דרך הליגה.

מהצד השני, מכבי צור שלום לאחר פתיחת עונה מזעזעת, חזרה לאט לאט לעצמה לאחר עזיבתו של המאמן קובי דנינו והצבתו של מאמן קבוצת הנוער מיכה כהן כמאמן הבוגרת.

אלירן חודדה (צילום: שלומי גבאי)
אלירן חודדה (צילום: שלומי גבאי)

חדרה הציגה לראווה השבוע את אחד משחקני הרכש הבכירים שהגיעו לקבוצה בשנים האחרונות, הבלם אלירן חודדה שהגיע מהפועל נצרת עילית. חודדה פתח בהרכב הראשון מול צור שלום כמו גם הקשר אלירן שמש שהבקיע שלושער בשבוע שעבר. דווקא האורחים מצור שלום פתחו נהדר והיו טובים יותר בדקות הראשונות. בדקה ה-20 הצליחה צור שלום להעביר את היתרון על כר הדשא ללוח התוצאות לאחר שכדור קרן של אלירן אלקובי הגיע לנתן נודלמן וזה מקרוב הכניע את נמרוד כהן – 1:0 לאורחים.

בצור שלום כנראה התעסקו יותר מידי בחגיגות ושתי דקות מאוחר יותר נענשו על-כך. כדור קרן של אסי גומה הגיע לאלירן שמש שהמשיך את רצף הכיבושים וקבע שוויון 1:1. דווקא שער השוויון העיר את החדרתים שהמשיכו לתקוף ואחרי שתי דקות כבר קבעו מהפך. פריצה נהדרת של שמש הגיע לאליאס זאנה שהרשית נהדר וקבע 1:2. שתי הקבוצות המשיכו להציג משחק מרשים במחצית הראשונה אבל התקשו לכבוש. באופן מפתיע רמת המשחק ירדה משמעותית במחצית השנייה כשאף אחת מהקבוצות לא הצליחה לסכן את השער. בסיום חדרה רושמת ניצחון חשוב 1:2 שמשאיר אותה חזק במירוץ לליגה הלאומית.

מאמן חדרה מומו ניסטל אמר בסיום: "היה לנו הרבה לחץ במשחק הזה ואי שקט עקב ההפסד לבית שאן. במחצית הראשונה הצלחנו לחזור מפיגור ליתרון במהלכי כדורגל יפים ובמחצית השנייה שוב הלחץ דיבר והיה משחק פשוט קטסטרופה ומי שהשאיר לנו את הנקודות היה הבלם יעקב אבבה במשחק מעולה".

מרוצה. מומו ניסטל (צילום: שלומי גבאי)
מרוצה. מומו ניסטל (צילום: שלומי גבאי)

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות