fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ניידת של הוועד למלחמה באיידס תגיע לחדרה

הניידת תוצב ברחבת העירייה ותבצע בדיקות דיסקרטיות לגילוי נגיף HIV
hiv
אילוסטרציה: פנתרמדיה

 

 

בעקבות פנייה לעיריית חדרה, כשירות לציבור וכחלק ממאמצי המניעה והזיהוי של נשאים חדשים, תוצב ניידת של הוועד למלחמה באיידס ברחבת העירייה לביצוע בדיקות לגילוי HIV (איידס). מאז ייסודו בשנת 1985 מוביל הוועד למלחמה באיידס את המאבק בהתפשטות המחלה בישראל ואת מערך הסיוע והתמיכה לאנשים החיים עם HIV/איידס ובני משפחותיהם.

הוועד פועל ללא ליאות לתמיכה באנשים החיים עם איידס וקרוביהם, ונמצא בקשר מתמיד עם רשויות השלטון ושירותי הבריאות במטרה לפעול במשותף להעמקת הידע בתחום ה-HIV/איידס, כולל מידע רפואי מתקדם, מידע על דרכי התפשטותה של המחלה, ודרכי מניעה.

כחלק ממאמצי המניעה ואיתור נשאים חדשים מבצע הוועד למלחמה באיידס בידוקי חוץ באמצעות הצבת ניידות במקומות מרכזיים בערים שונות, ביניהן חדרה. מיותר לציין את חשיבותן של בדיקות אלה לגילוי מוקדם של נגיף ה-HIV, כדי להיות במעקב רפואי ובטיפול שיבטיח אורך חיים בריא ושליטה בנגיף.

הניידת של הוועד למלחמה באיידס תוצב ברחבת העירייה ותבצע בדיקות בצורה דיסקרטית ביום רביעי ה-3 בפברואר, בין השעות 9:00 עד 15:00.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות