fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נהריה: ההורים דורשים צהרונים בחופשת הקיץ

צילום אילוסטרציה: פוטוליה - צהרון
צילום אילוסטרציה: פוטוליה

הורים בנהריה שילדיהם רשומים למערך הצהרונים העירוני, נדהמו לגלות כי בחודש יולי לאחר סיום הקייטנה, לא  יתקיימו צהרונים.

החברה החיצונית שמפעילה את הצהרונים עובדת על חוזה העסקה עד 30 ליוני. קייטנת הקיץ העירוניות מתחילות ב-1 ליולי למשך ארבעה שבועות ופועלות עד השעה אחת בצהריים.

ז'קי סבג (צילום: עיריית נהריה)
ז'קי סבג (צילום: עיריית נהריה)

ההורים, בעיקר האמהות,  נדהמו שלא תהיה לילדיהם מסגרת בלתי פורמלית עד השעה חמש כפי שהיה נהוג בכל השנה.

ההורים הגישו מכתב לראש העירייה ז'קי סבג שייבחן את המשך הפעלת הצהרונים בתשלום למשך חודשי הקיץ ועד כה לא נענו בתשובה. בערים אחרות מפעילים צהרונים אחרי הקייטנות במסגרות הגנים ובבתי הספר בתוספת תשלום, כך הילדים  נמצאים במסגרות ואילו ההורים יכולים להמשיך בעבודתם  עד סוף היום.

רשויות מקומיות מקיימות קייטנות גם במחצית הראשונה של חודש אוגוסט כשהצהרון מופעל מהבוקר, בתוך גני הילדים ובתי הספר עם צוות הצהרונים.

במכתב  לסבג ציינו האמהות: "פרויקט הצהרונים הוא מבורך, הרבה בזכותך שהועיל רבות להורים בעיר. הרינו לפנות בבקשה לשקול לעזור לנו ולפתוח את הצהרונים גם בימי חופשת הקיץ ביולי.  נשמח לדעת שילדנו יהיו בידיים טובות של צוות הצהרונים. היה מבורך אם תשקול להקים קייטנות בחודש אוגוסט. רוב ההורים עובדים מחוץ לעיר ואינם יכולים להוציא את ילדיהם בשעה אחת בצהריים ממסגרות החינוך".

אמא אחרת הוסיפה: "חזרנו בזמן. הצהרונים הפרטיים מלאים ויש עדיפות לילדים שנרשמו לכל השנה, או שהם דורשים מחיר גבוה  המתומחר לפי יומיות. העירייה לא נערכה לעובדה שידרשו אחרי הקייטנות להפעיל צהרונים. מה ההבדל  בין קייטנה ללימודים?. עכשיו נתקענו ללא פתרונות ולמי שאין עזרה, יצטרך לעבוד חצי יום בלבד".

מעיריית נהריה נמסר: "עיריית נהריה אינה פוסלת האפשרות להפעיל את הצהרונים העירוניים גם בקיץ, והיא בוחנת אותה ברצינות. לאחר קבלת החלטה בעניין העירייה תעדכן את ציבור ההורים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות