fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

12 דירות אחרונות ב"המושבה הלבנה"

קוטג' 5 חדרים, על מגרש של 400-230 מ"ר, במחיר של החל מ-1.75 מיליון שקלים
מבט ממעוף הציפור על פרויקט המושבה הלבנה. צילום: לביא צילומי אוויר
מבט ממעוף הציפור על פרויקט המושבה הלבנה. צילום: לביא צילומי אוויר

 

קבוצת אלמוג ושטרית אחזקות, היוזמות ובונות את פרויקט "אלמוג המושבה הלבנה" בפרדס חנה, מדווחות כי שלב השיווק השלישי והאחרון של הפרויקט עומד להסתיים בימים הקרובים. עד כה נמכרו 96 יחידות דיור בסכום כולל של יותר מ-200 מיליון שקלים ונותרו למכירה 12 יחידות בלבד.

מדובר בבתי קוטג' דו משפחתיים של 5 חדרים, על מגרשים של 400-230 מ"ר, מאובזרים במפרט גבוה הכולל מחסן של מ"ר ושתי חניות פרטיות צמודות. המחיר: החל מ-1.75 מיליון שקלים.

 

המושבה הלבנה ממעוף הציפור (צילום: לביא צילומי אוויר)
המושבה הלבנה ממעוף הציפור (צילום: לביא צילומי אוויר)

לאור הביקוש לבתים בשטח גדול יותר הוסיפה הקבוצה לאחרונה 4 יחידות בלבד, של 6 חדרים, בשטח של כ-162 מ"ר, בהם התווספה יחידת מגורים בקומה התחתונה והמפרט שודרג. המחיר ליחידות הגדולות: החל מ-1.890 מיליון שקלים. בחברה מדווחים כי בקרוב יימסרו הבתים החדשים במסגרת שלב א' של הפרויקט.

סמנכ"ל השיווק בחברה, רז שרייבר, הוסיף בנושא: "קצב המכירות המרשים והעניין הרב שהפרויקט עורר, שבים ומראים שחלום הבית הפרטי לא נזנח. לראיה, הרוכשים בפרויקט, קהילה איכותית ביותר המגיעה מאזורים שונים מכל הארץ, שבחרה באלטרנטיבה למחירי המרכז הגבוהים בדמות קוטג' ביישוב בעל צביון כפרי הנמצא במרחק קרוב וזמן נסיעה קצר מלב המדינה. בשנתיים האחרונות אנו רואים מגמה ברורה של משפחות צעירות ומשפרי דיור המתרחקים למעגל השני והשלישי של אזור המרכז לטובת איכות חיים".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות