fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נאבקים על חייו של מתן

מתן חיים דרהם. צילום: באדיבות המשפחה
מתן חיים דרהם. צילום: באדיבות המשפחה

חייה של משפחת דרהם מקרית חיים השתנו לחלוטין בשבועיים האחרונים והיא יצאה למאבק על חייו של הבן, מתן חיים דרהם, 24, שהתגלה כי הוא סובל מאי ספיקת כליות חמורה וחייב השתלת כליה.

"לפני שבועיים הוא הרגיש לא טוב ובבדיקה אצל הרופא התגלה שיש לו לחץ דם גבוה מאוד" מספרת האימא, אורלי "הוא הופנה לקופת חולים ועשו לו עוד בדיקת דם ושוב הי לו לחץ דם מאוד מאוד גבוה. זה לא נראה לי הגיוני שילד צעיר ובריא יסבול מלחץ דם כל כך גבוה. לקחתי אותו לבית חולים שם עשו לו בדיקות ואמרו שמשהו לא נראה תקין. עשו לו עוד בדיקות ואמרו שהוא סובל מאי ספיקת כליות חמורה. הכליות שלו מתפקדות על עשרה אחוז בלבד והוא חייב השתלת כליה מאדם שיש לו סוג דם "או" פלוס או מינוס".

מאז אותו רגע השתנו חייה של המשפחה וכל בני המשפחה הקרובה והרחוקה החלו בסדרת בדיקות למצוא התאמה לצורך השתלה, עד כה ללא תוצאות. "אף אחד לא יודע למה זה קרה ומה גרם לזה" אומרת האימא "אנחנו מנסים עדיין לעכל את זה ואת החיים שלנו שהשתנו לחלוטין על מנת לעזור ואנחנו פונים לכל מי שיכול לעזור לנו".

מתן היה ספורטאי ושיחק כדורגל בהפועל חיפה עד לגיוס. את השירות הצבאי עשה בחטיבת הנח"ל ואחר מכן עבד במאפייה ורק לפני זמן קצר החל לעבוד באחת מחברות חלוקת גז. כיום הוא עובר דיאליזה ארבע פעמים בשבוע והמשפחה פנתה לעמותות רבות בבקשת עזרה. לצורך מציאת עזרה פתחה המשפחה חשבון בנק בבנק הפועלים, סניף 720, מספר חשבון 521327, והיא מבקשת עזרה במציאת תורם כליה ובעלויות ההשתלה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות