fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מתנ"ס אולגה יפעיל חוגים גם בעין הים

מתנ"ס אולגה
מתנ"ס אולגה

חידוש במערב חדרה, מתנ"ס גבעת אולגה, הגוף שמפעיל את כל החוגים והפעילויות בשכונה, יפעיל החל מהשנה הקרובה גם מגוון של חוגים בשכונת עין הים, בבית ספר חופים. יצוין, כי זו היות ועין הים היא שכונה חדשה יחסית, עד השנה התושבים היו נוסעים למתנ"ס גבעת אולגה והשתתפו בחוגים שבו. מהשנה החוגים מגיעים אליהם הביתה לבית הספר שנמצא בשכונה.

המתנ"ס מציע שפע של חוגים לכל הגילאים – מקטנים ועד גדולים. בני  הגיל הרך ניתן יהיה ליהנות מחוגים איכותיים כמו התעמלות אתגרית, היפ הופ לקטנטנים, קפוארה, כדורסל, כדורגל, בלט ועוד.

מתנס אולגה

ילדים ונוער יהינו מחוגים מגוונים כמו ריקודי בטן, קרקס, כדורגל, כדורסל, התעמלות קרקע, עיצוב אופנה, אמנות שימושית ואחרים.

המבוגרים יכולים השנה ליהנות מחוגים מעשירים כמו יוגה בשעות הבוקר והערב, פיסול מעיסת נייר, התעמלות משולבת, ריקודי בטן, חדר כושר, פלדנקרייז, קבוצת שירה חדשה ונוספים.

איה אנגל, מנהלת מתנ"ס אולגה: "העובדה שהחל מהשנה המתנ"ס יפעיל חוגים גם בשכונת עין הים בבית ספר חופים היא הרבה מעבר לבשורה. מדובר בחיזוק הקשר בין שכונת גבעת אולגה לשכונת עין הים, חיבור הדוק בין התושבים ואיחוד הפעילויות. אין לי ספק שהתושבים בעין הים ייהנו מאוד משפע החוגים שלנו כמו שגם אנחנו נהנה מקהל חדש ונפלא".

יו"ר הנהלת המתנ"ס וחבר מועצת העיר עו"ד אליהו בוסקילה: "מתנ"ס אולגה גאה לשתף בחוגים שלו גם את תושבי עין הים, שחלקם הגדול היו מגיעים למתנ"ס שלנו להשתתף בפעילויות. השנה המתנ"ס מביא להם את החוגים ממש עד הבית ואין לי ספק שכולנו נהנה משנת פעילות פוריה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות