fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מתנה לעיריית חדרה: 4 מיליון שקלים להחלפת תאורת הרחוב

צביקה גנדלמן (צילום: עיריית חדרה)
צביקה גנדלמן (צילום: עיריית חדרה)

עיריית חדרה, באמצעות החברה הכלכלית, זכתה במענק של 4,280,062 שקלים לטובת התייעלות אנרגטית. הפרויקט שבעבורו התקבל המענק כולל החלפת גופי התאורה בעיר למבוססת לד ומערכת שליטה ובקרה חדשה לתאורה והוא ינוהל מיועד על ידי החברה הכלכלית חדרה.

תכנית המענקים של משרד הכלכלה ומשרד האנרגיה מתפרשת על פני 4 שנים, בין 2017-2020, כאשר בכל אחת מהן מוענקים 75 מיליון שקל. המענקים ניתנים לפרויקטים המובילים להתייעלות אנרגטית או הפחתה משמעותית של פליטות גזי חממה. השנה חולקו 74 מיליון שקלים ל- 100 בקשות מתוך 147 שהוגשו שיבצעו תכניות של התייעלות אנרגטית או הפחתה משמעותית של פליטות גזי חממה. המענק בו זכתה עיריית חדרה הוא הגבוה ביותר הניתן לרשות מקומית.

ורדית ניב, מנכ"לית Boost Forward המלווה את עיריית חדרה בפרויקט אמרה: "תכנית המענקים מאפשרת לרשויות וארגונים קבלת מימון עבור פרוייקטים להתייעלות אנרגטית תוך הפחתת פליטות ומזהמים. בנוסף, המכרז מאפשר שימוש בטכנולוגיות חדשות שנבדקו ואושרו על ידי משרד הכלכלה, דבר המאפשר לחברות וטכנולוגיות 'צעירות' הזדמנות להטמיע לראשונה מערכות בפרויקטים משמעותיים".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות