fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מתנדבי הנוער של מד"א נטעו עצים

200 בני נוער לקחו חלק ביום המיוחד נטעו עצים ביער עופר, סיירו באנדרטה לזכרם של הנספים באסון הכרמל והשתתפו בפעילות חברתית מיוחדת בשיתוף קק"ל. מנכ"ל מד"א אלי בין: "מתנדבי הנוער של מד"א הם מלח הארץ ומהווים את חוד החנית בתחומי התרומה לקהילה והנתינה לאחר"
נוער מד"א בנטיעות טו בשבט צילום: חזקי גרוסברד
נוער מד"א בנטיעות טו בשבט צילום: חזקי גרוסברד

כחלק ממסורת הפעילות המיוחדת לקראת ט"ו בשבט של מתנדבי הנוער של מד"א, הגיעו היום (ראשון) 2000 בני נוער מתנדבי ומתנדבות נוער מד"א מרחבי הארץ לצפון, על מנת לקחת חלק באירוע מיוחד לציון ט"ו בשבט.

את היום שנערך בשיתוף פעולה עם קק"ל, התחילו בני הנוער בסיור מיוחד ביער עופר בו הם נטעו עצים ומשם המשיכו ליערות הכרמל וערכו סיור באנדרטה לזכרם של הנספים באסון הכרמל. בסיומו של היום המיוחד, הגיעו בני הנוער למרכז הקונגרסים בחיפה שם שמעו הרצאה מפאראמדיקית מד"א יונת דסקל שהייתה מועמדת לצל"ש הרמטכ"ל במבצע 'צוק-איתן' על רפואה צבאית ועל סיפורה האישי ממבצע 'צוק-איתן', השתתפו בפעילות חברתית משותפת ונהנו ממופע סטנד אפ של הקומיקאי שאול בדישי.

נוער מד"א בנטיעות טו בשבט צילום: חזקי גרוסברד
נוער מד"א בנטיעות טו בשבט צילום: חזקי גרוסברד

בהמשך בירכו את נוער מד"א מר דוד אשכנזי מאגף החינוך של קק"ל על פעילותם ומר ינון אלרועי המשנה למנכ"ל משרד הכלכלה בירך את נוער מד"א על השתתפותם בפרויקט נוער מד"א קונה כחול לבן.

"אני נרגשת ושמחה כל פעם מחדש לפגוש את הנוער הנפלא והאיכותי שלנו" סיפרה מארגנת האירוע, יפעת גלזמן המשמשת כאחראית נוער ארצית במד"א "כל השנה נוער הנפלא הזה עוסק בהצלת חיים ובפעילות הומניטרית במקביל ללימודים בתיכון והוא ראוי לכל ההערכה וההוקרה האפשרית".

מנהל אגף הד"ס במד"א ד"ר אלי יפה סיפר על פעילות הצלת חיים של מתנדבי הנוער בתקופת הפיגועים כאשר מתנדבת נוער שהייתה בדרכה מבית ספר הביתה סייעה בהצלת חייו של פצוע דקירה באוטובוס בירושלים ובירך את הנוער: "אתם נוער איכותי, לעמוד כאן מול 2,000 בני נוער שמפנים את כל זמנם להצלת חיים זה מאוד מרגש. אני מאחל לכם שתמשיכו במקצועות הרפואה אם כפאראמדיקים ואם כרופאים. אתם עתיד הרפואה של ישראל".

מנכ"ל מד"א אלי בין: "מתנדבי הנוער של מד"א הם מלח הארץ ומהווים את חוד החנית בתחומי התרומה לקהילה והנתינה לאחר. מד"א ימשיך לפעול בתחומים אלה ואני מברך את כל מתנדבי הנוער של מד"א על עשייתם הברוכה ומאחל לכל בית ישראל ט"ו בשבט שמח".

 

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות