fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מתכוננים לבחירות לראשות מועצת בנימינה גבעת עדה

לשנות את מבנה הרשות. רם פיין. צילום: מיכל אסולין
לשנות את מבנה הרשות. רם פיין. צילום: מיכל אסולין

היום שאחרי. מועצת בנימינה גבעת עדה, נערכת לבחירות לאחר מותו הפתאומי של ראש המועצה פינקי זוארץ ז"ל לפני כשלושה שבועות. הבחירות יערכו בחודש הבא: 13 ליוני 2017.

רשימת המועמדים תסגר בשבוע הבא (10.5) ובינתיים שלושה הצהירו על כוונתם להתמודד במירוץ.

ביום רביעי שעבר התקיימה ישיבת מליאת מועצה שלא מן המניין בנוכחות הממונה על המחוז, פאיז חנא, בה נערכה הכנה לבחירות.

שלומי סלמה, בן 43, יליד ותושב בנימינה, יו"ר סיעת "משהו חדש" במועצה, היה הסנונית הראשונה כשהודיע על מועמדותו. סלמה מסר בתחילת השבוע: "עשייה ציבורית בכל הרמות במסירות ואכפתיות, תוך הפגנת אחריות ציבורית, הביאו לבחירתי לתפקיד סגן וממלא מקום ראש המועצה בקדנציה הנוכחית. ניסיוני רב השנים בעשייה ציבורית מוכחת מקנה לי יתרון רב, אותו אני מתכוון להעניק לתושבי בנימינה-גבעת עדה עם היבחרי לראשות המועצה. לפיכך אני פונה לציבור האזרחים בעלי זכות הבחירה במושבותינו לבוא ולהצביע ביום הבחירות, ולהביע בי את אמונכם לשם המשך עשייה ושמירה על צביונן הייחודי, תוך מתן תנופה לפרויקטים המשרתים את כלל הציבור".

מבקש את אמון הציבור. שלומי סלמה. צילום: מיכל אסולין
מבקש את אמון הציבור. שלומי סלמה. צילום: מיכל אסולין

מועמד שהודיע רשמית על התמודדותו בבחירות הוא רם פיין בן ה-57, יליד בנימינה, נשוי פלוס 2, לשעבר סגן ראש מועצה בבנימינה גבעת עדה. פיין, התמודד לראשות המועצה בבחירות האחרונות, ב-2013, מול זוארץ, וניהל מולו מירוץ צמוד שבסופו נבחר זוארץ בהפרש זעום. פיין אמר היום: "החלטתי להתמודד על ראשות מועצת בנימינה גבעת עדה מתוך הניסיון, האחריות, אהבה למושבות ולתושבים. הדבר בנשמתי".

זה בנשמתו. רם פיין. צילום: מיכל סאסי
זה בנשמתו. רם פיין. צילום: מיכל סאסי
איתי וייסברג צילום פרטי
איתי וייסברג צילום פרטי

מועמד נוסף, איתי וייסברג, נבחר ברוב קולות בתחילת השבוע על ידי חברי סיעת "פז" , סיעתו של  זוארץ. חברת המועצה מהסיעה, ניבה בן ארי, הודיעה כי הוא המועמד המוביל מבחינת הקבוצה. "וייסברג נבחר ברוב של 65%, כמועמד המוביל לראשות המועצה מטעם תומכי פינקי". אמרה בן ארי

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות