fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

משתדרגים לחגים

טיפולי אסתטיקה בטכנולוגיה חדשנית, מועדון חדש ומסקרן, מימוש זכויות רפואיות ועוד המון דברים חשובים שיעשו לכם את החגים

* בבוטיק אסתטיקה ויופי SLIM&BEAUTY כל הטיפולים נעשים עם טכנולוגיה חדשנית בתחום האסתטיקה המביאה לתוצאות כבר בטיפול הראשון. במקום הסרת שיער בלייזר ללא כאבים, טיפול בכתמי פיגמנטציה ונימי דם בעור הפנים, העלמת צלוליט בגוף, פירוק שומן – לא פולשני, הפחתת סימני מתיחה ומיצוק, מיצוק עור הפנים והשבת מראה חי וכל זאת ועוד בעזרת מכשירי candela וSYNERON . ועכשיו: טיפול התנסות ראשוני בהסרת שיער חינם וללא התחייבות.

* אם אתם זקוקים למימוש זכויות רפואיות בתעשייה הכתובת היא חברת אורפז המומחית במימוש זכויות במחלות מקצוע, נכות כללית, תאונות עבודה ובפטור ממס הכנסה. אורפז, רחוב חלוצי התעשייה מפרץ חיפה.

* אצל חמודי שטיפת רכב ואביזרים במתחם תחנת הדלק תבור חוצות המפרץ ניתן לקבל שירות שטיפה ידנית ואוטומטית גם בשבתות וחגים בין השעות 08:00-18:00. במקום ניתנים גם שירותי וקס ופוליש, מבחר אביזרי רכב מהאיכותיים בשוק, מערכות שמע ומולטימדיה, ציפוי חלונות כהים לרכב, חידוש פנסים ומיזוג אוויר לרכב והכל במחירים חסרי תקדים. השבוע: רדיו דיסק zed כולל כניסות usb ב-99 שקלים במקום 250 שקלים, ארבעה חישניי רוורס ב-59 שקלים במקום 170 שקלים.

חמודי ורייאן משטיפת קאר חמודי בחוצות המפרץ. גם בשבתות וחגים (צילום: דורית חן)
חמודי ורייאן משטיפת קאר חמודי בחוצות המפרץ. גם בשבתות וחגים (צילום: דורית חן)

* זקוקים לצביעת ביתכם משרדכם או כל מקום אחר? היכנסו לחנות המפעל של צבעי דלוקס ברחוב האצטדיון בקרית חיים- מ.חיפה. במקום כל סוגי הצבעים באיכות הכי גבוהה, בייצור ישראלי עם תו תקן ובמחירי מבצע. במקום גם מבחר גדול של חומרי בניין וכלי בית.

* לאחר הרבה המתנה סוף כל סוף הוא נפתח. מועדון הסול בקרית ביאליק בהנהלתו של שמוליק אביר המביא איתו 40 שנות ניסיון במה וארגון מופעים. המועדון יהיה פתוח מדי שבועיים והפתיחה החגיגית תתקיים בתאריך 2.10. שמוליק מבטיח את מיטב האמנים והלהקות וליין חדש שיפורסם המשלב שירי ארץ ישראל עם מיטב הזמר המזרחי בערב אחד. תבואו, יהיה שמח.

נפתח מועדון הסול בקרית ביאליק בהנהלת שמוליק אביר (צילום: לירן אביר)
נפתח מועדון הסול בקרית ביאליק בהנהלת שמוליק אביר (צילום: לירן אביר)

* באלמוג ציוד טכני תמצאו את כל הפתרונות לבית תחת קורת גג אחת. מדובר בחנות המובילה בצפון עם מיטב החברות, היצרנים והיבואנים. באלמוג נהנים ממבצעים שווים כל יום, כל השנה, והשבוע, במיוחד לחג סוכות: מבחר סוכות ישראל מבית נחלים במחירים הזולים בארץ ועוד ועוד מבצעים בעיתון. תקראו ותחסכו בענק.

* אלינור, בעלת חנות הילדים והנוער בינגו ברבמ"ד נמצאת כבר שנים בתחום אופנת הילדים כשהשירות והאיכות מעל לכל. בחנות בינגו מבחר סגנונות לבוש מיומיומי ועד שמלות ערב, שמלות בת מצווה ושושבינות, קולקציות מוקפדות בטוב טעם וחדשנות המאפיינות את אלינור שדאגה ודואגת להלביש דורות של ילדים. הכי שיק והכי סטייל לילדים שלך רק בבינגו.

אלינור מבינגו ברבמד, חנות בגדי הילדים המובילה בקריות (צילום: אלמוג שטרית)
אלינור מבינגו ברבמד, חנות בגדי הילדים המובילה בקריות (צילום: אלמוג שטרית)

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות