fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

המשפיעות: חיילות מהשרון נבחרו למצטיינות הנשיא

עמית פרל צילום דובר צהל
עמית פרל צילום דובר צהל

מבין  120 החיילים המצטיינים שיקבלו תעודות הוקרה מידי הנשיא והרמטכ"ל ביום העצמאות, יש מספר חיילים מאזור השרון.

אני מסוגלת להשפיע

סמ"ר עמית פרל היא לוחמת המשרתת כחובשת פלוגתית בגדוד "הרעם". פרל, ממושב אביחיל התגייסה למכינת לוחמות בבסיס שבטה ובסוף פרק האימון המתקדם יצאה לקורס חובשים. בסופו הגיעה לסוללות ותיקות ולאחר מכן לחפ"ק, ועכשיו משרתת כחובשת פלוגתית  כבר שנה: "כחובשת אני נותנת לחיילים חוץ מהטיפול הרפואי הרבה מוטיבציה, הם רואים אותי כדמות שאפשר לפנות אליה, זה נותן לי תחושה שאני מסוגלת להשפיע" היא מספרת. "בגלל הפעילויות שאנחנו עושים אני מרגישה דרוכה לכל דבר שיכול לקרות. בהתחלה לא הייתה לי תמיכה מצד המשפחה להיות לוחמת, אבל עכשיו יש הכי הרבה תמיכה. רציתי להיות לוחמת כדי לבחון את הגבולות שלי. כמו כן, הנתונים שלי לא היו טובים ולא שיקפו אותי, אז אמרתי שדרך הלוחמה אני אוציא יותר ואוכיח את עצמי".

עמית פרל צילום דובר צהל
עמית פרל (צילום דובר צהל)

יש לי תחושת סיפוק

סג"ם עדי קורלי, מכפר יונה מ"מ תצפיות בחמ"ל רצתה להתגייס לתפקיד ורואה בו חשיבות רבה. תחילה פיקדה על חברותיה, איתן שירתה כחיילת, דבר שהקשה עליה מאוד. עדי משובצת בגזרה מבצעית: "העבודה מעניינת, פיקדתי על החמ"ל בזמן אירועים מבצעיים ויש לי תחושת סיפוק כאשר אני מבינה שהצלחתי למנוע חדירה של מחבלים ופגיעה בחיי אדם. הופתעתי מאוד מקבלת ההצטיינות וזהו כבוד גדול עבורי".

עדי קורלי צילום דובר צהל
עדי קורלי (צילום דובר צהל)

הקצינים האמינו בה

רב"ט אלינה בניך, מנתניה ספקית מזון בצה"ל נולדה באוזבקיסטן ועלתה ארצה עם משפחתה בשנת 2004 דרך הסוכנות היהודית. היא התגייסה בנובמבר 2015, עשתה טירונות במחווה אלון, המשיכה לקורס נתיב והייתה אמורה להיות פקידה. לאחר שהגיעה לבסיס המזון ראתה שיש מקום פנוי בפלוגה של הספקים ובחרה להיות ספקית. היא משרתת בתפקיד כבר שנה וחודשיים, הקצינים שלה מאוד האמינו בה, בכל בסיסי המזון יש רק שתי ספקיות בנות, היא ועוד אחת.

אלינה: "אנשים מסתכלים עלייך בהתחלה ולא מאמינים בך, אבל אחרי שאת מוכיחה את עצמך, כולם מסתכלים עלייך אחרת". היא מספרת כי החליטה ללכת עד הסוף עם התפקיד הזה ויש לה תחושת סיפוק ענקית: "להיות מצטיינת זו הרגשה טובה, אני עושה את התפקיד מהלב ולא מצפה לתמורה אבל זה בכל זאת כיף להיות מצטיינת הנשיא".

אלינה בניך צילום דובר צהל
אלינה בניך( צילום דובר צהל)

מאמנת את בקרי הטיסה

סמ"ר לינוי ספון, מנתניה מדריכת סימולטור בעובדה עברה בילדותה עם משפחתה לאסטוניה למשך חמש שנים בעקבות שליחות של אמה. היא התגייסה בחודש ספטמבר 2014, עברה טירונות בבסיס עובדה וקורס מדריכות סימולטור בבית הספר לטיסה. במסגרת תפקידה מאמנת לינוי את בקרי הטיסה ביחידת הבקרה. לאחר שנה וחצי בתפקיד קודמה להיות אחראית הכשרה למדריכות החדשות. בעקבות קיצור משך השירות למדריכות סימולטור משלוש שנים לשנתיים ושמונה חודשים, הובילה לינוי את קיצור ההכשרה למדריכות ביחידתה.

לינוי ספון צילום דובר צהל
לינוי ספון (צילום דובר צהל)

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות