fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"משפחות רבות בקריות ממתינות לקבלת סלי מזון"

מרכז לאיסוף מוצרי מזון נפתח השבוע בקניון עזריאלי קרית אתא בשיתוף פעולה עם קבוצת 'מלאכים מאכילים נזקקים'. הציבור מוזמן לתרום מוצרים. מנכ"ל הקניון ירון ספיר: "יחד עם תושבי קרית אתא אנו נענים לכל אתגר ומוכנים להירתם לכל משימה שעיקרה תרומה לקהילה".
לוי בעת איסוף סלי המזון צילום פרטי
לוי בעת איסוף סלי המזון צילום פרטי

קניון עזריאלי קרית אתא מקבוצת קניוני עזריאלי ו'קבוצת מלאכים מאכילים נזקקים', משלבים ידיים בפרויקט  איסוף סלי מזון למשפחות מעוטות יכולת, ניצולי שואה, קשישים ואנשים שאינם בקו הבריאות.

שבועיים לפני  ראש השנה פעילת העמותה רינת לוי, תושבת קרית אתא קוראת לסייע באיסוף סלי מזון בכל דרך אפשרית. במסגרת שיתוף הפעולה מרכז החלוקה של סלי המזון יפעל בתוך הקניון. הנהלת הקניון גם גייסה את סניף יינות ביתן עזריאלי קרית אתא למבצע איסוף התרומות.

קבוצת 'מלאכים מאכילים נזקקים' פועלת בכל הארץ, ועוסקת בגיוס תרומות ואוכל.  בצפון אחראית לוי שעובדת לילות כימים לאפשר לכמה שיותר משפחות ליהנות בחגים בכבוד.  יחד עם חברתה ליאת קליין הן מנהלות את כל אזור החלוקה בקריות_ שעיקר החלוקה נעשה בקרית אתא ועריה השכנות ובשיתוף של רשויות הרווחה.

לוי, בת 38 נשואה ואם לשלושה ילדים עובדת במשרד עורכי דין מאמינה כי הנתינה היא ערך עליון. כמעט עשור שהיא מפנה הצידה את כל עיסוקיה בעיקר לקראת החגים  ומגייסת סלי מזון לאנשים, מארגנת בר מצוות ובת מצוות לילדים מעוטי יכולת וימי הולדת.

לוי בעת איסוף סלי המזון צילום פרטי
לוי בעת איסוף סלי המזון צילום פרטי

"התחלתי את דרכי שהכרתי אשה מקרית אתא עם שלושה ילדים, אחד מהם תינוק. לא היה להם מה לאכול ושום מוצרים לתינוק.  גייסתי לה עגלה, מיטה ותרומות של טיטולים, מיד הבנתי שזו השליחות שלי", מסבירה לוי ומוסיפה: "לאחרונה רשמתי סטטוס בפייסבוק ובקשתי כל עזרה אפשרית עבור גיוס תרומות לחג הזה. לשמחתי פנו אליי מהנהלת  קניון עזריאלי קרית אתא והציעו את עזרתם.  השנה, כל מרכז החלוקה של המתנדבים ייערך בעזריאלי  ומשם נצא לחלוקה על פי רשימות. העזרה של הקניון מכובדת מאד וזה מחמם את הלב".

לוי מוסיפה כי מידי יום פונים אליה עשרות משפחות המבקשות עזרה לחג.  "בכל ערי קריות יש משפחות, שפשוט אין להם מה לאכול והמספרים רק הולכים וגדלים.  המטרה היא לתרום כפי יכולתך. מספיק להיכנס לסופר  ולרכוש מוצר אחד שיכול להשלים את החסר ולהביאו למרכז החלוקה בקניון".

מנכ"ל קניון עזריאלי קרית אתא ירון ספיר הוסיף: " הקניון מאמין בערבות הדדית.  יחד עם תושבי קרית אתא אנו נענים לכל אתגר ומוכנים להירתם לכל משימה שעיקרה תרומה לקהילה".

עוד ציין  ספיר כי הקניון תרם לאחרונה 50 יומנים של כוכבי ערוץ הילדים לתלמידי בית הספר תמיר בעיר.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות