fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מרלי לגבאי: "נהריה תעשה הכל כדי לחגוג איתך ביחד"

גבאי ומרלי
עוד חמש שנים בארצי? גבאי ומרלי

מאות אנשים השתתפו אמש (שני) בכנס שערכה מפלגת העבודה בראשות יו"ר המפלגה אבי גבאי במלון קרלטון בנהריה לקראת הבחירות לכנסת. הכנס נערך במעמד ראש העירייה רונן מרלי, ח"כ לאה פדידה- נציגת הגליל, המועמדים ברשימות לפריימירז של המפלגה: עו"ד אליס גולדמן ורן שוסטרמן, פעילים ותושבים.  בבחירות לראשות עיריית נהריה, מרלי התמודד ברשימה עצמאית וזכה לתמיכה מגבאי והמפלגה.  בין גבאי ומרלי נראו יחסים טובים. השניים שיבחו זה את זה על עשייתם למען שינוי ברמה המקומית והארצית.

 

 

מרלי אמר בכנס: "ברמה האישית אני אהיה חבר של גבאי כל החיים. בפגישות האישיות בינינו הוא הוכיח שהוא משהו אחר. הוא אמר לי: 'אני הולך איתך'. כל אמירה שנאמרה קוימה". מרלי פנה לגבאי והוסיף: "בפגישה השנייה הזמנת אותי לקפה ושילמת עליו ואמרת: 'זהו אני סגור', אז אמרת לצוות תעזרו ותעשו כל מה שצריך'. מאותו משפט באמת לא הייתי צריך לעשות כלום כי האנשים שלך עשו הכל. אני שמח לראות פנים חדשות, יש פה רוח צעירה והרבה אנרגיות כדי לקדם את המדינה. גבאי, יש לך פינה חמה בנהריה ובית שני. נהריה תעשה הכל כדי לחגוג איתך ביחד".

 

מרלי בכנס מפלגת העבודה בנהריה (צילום: רותם כבסה)
"גבאי חבר לחיים". מרלי בכנס מפלגת העבודה בנהריה (צילום: רותם כבסה)

ראש חוג גליל מערבי במפלגת העבודה רן שוסטרמן ממושב לימן המתמודד על משבצת המושבים עלה לבמה נרגש ואמר: "אני מתרגש כי אני מזהה רוחות של שינוי. רונן, המהפך שהתקיים בנהריה לא מגיע סתם, אלא מתוך הרצון של אנשים לשינוי חד משמעית. כולנו מבינים שמדינת ישראל איבדה את דרכה והולכת למקום לא טוב. נדרש כאן שינוי ויש דברים לתקן והדבר הבסיסי להילחם על המזון שלנו והצלחת החקלאות בישראל. אני איש אדמה, איש כפיים, תמיד הייתי וזה הבית ממנו אני בא. אבל הבנתי שהגיע הזמן להפשיל שרוולים ולכן החלטתי להתמודד על מקום ברשימת המושבים של מפלגת העבודה בכנסת הקרובה. תודה ליו"ר מפלגת העבודה אבי גבאי שהגיע לצפון והקשיב לבעיותיהם של תושבי הגליל המערבי והסביבה. אני סמוך ובטוח כי נשתף פעולה למען עתיד טוב יותר למדינת ישראל".

הזמן להפשיל שרוולים. שוסטרמן וגבאי (צילום: רון אלתמן)
הזמן להפשיל שרוולים. שוסטרמן וגבאי (צילום: רון אלתמן)

גבאי התקבל במחיאות כפיים ואמר: "על רונן מרלי אפשר להגיד שהוא גבר. הבן אדם עמד בכל הבטחותיו, הוא נחוש ועשה קמפיין נקי ואמיתי.  אמרו לי אנשים עוד לפני הבחירות שאם שהוא יצליח, אז הוא יגיד לך 'להתראות'. אבל הנה הוא כאן והוא אדם ישר. רונן, אני שמח וגאה להיות חבר שלך. נהריה תהנה מראש עיר נהדר ואחרי זה אתה תבוא לארצי כי אנחנו צריכים שרים כמוך. הלוואי וכל האנשים כאן ייכנסו לכנסת ויהיה מספיק מנדטים לכולכם".

באים לעבוד. גבאי בכנס בנהריה (צילום: רותם כבסה)
באים לעבוד למען הצעירים. גבאי בכנס בנהריה (צילום: רותם כבסה)

גבאי סיפר  לקהל על דרכו הפוליטית.  לדבריו לא צריך יותר משתי קדנציות כדי לכהן  בתפקיד ראש ממשלה. "מגיעה לילדים שלנו הזדמנויות להתפתח במדינה ולאזרחים להזדקן בכבוד במדינת ישראל, לכן אני בעולם הפוליטי. אני רואה חבר'ה צעירים בני 18 הם דור נהדר שיתגייס לצבא. הדור בישראל הולך ומשביח, אך מה יחכה להם אחר כך? המדינה מחכה להם בזרועות פתוחות? ממש לא. הם חושבים על ברלין ואוסטרליה. בעיני כציוני שהוריו עלו לארץ ומכירים את תלאות העלייה לארץ, ואז בסוף הנכדים שלהם עוזבים את הארץ כי הם לא יכולים לשרוד כלכלית, זה ממש אסון. יוקר המחיה בישראל הוא  מעשה הכי אנטי-ציוני שקרה כאן בעשור האחרון. אנשים עוזבים את ישראל בגלל יוקר המחיה וכך גם 20 אחוז מהעלייה מצרפת", הסביר.

בהתייחסו לפריפריה אמר גבאי: "המטרה לקדם את נהריה ולהביא לצפון עסקים שמשלמים טוב ולא רק עבודות שהתמורה שלהם היא שכר מינימום. תתארו לעצמכם שבמקום שהמדינה תקדם ותעזור לעסקים שקמים בנהריה ובפריפריה, אנחנו נעזור רק לעסקים שמשלמים שכר טוב ואז הילדים שלכם יישארו כאן.

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות