fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מרלי: "אני מהווה איום. הם מבינים שאני יכול לנצח"

מרלי צילום: אדריאן הרבשטיין
מרלי צילום: אדריאן הרבשטיין

המועמד לראשות עיריית נהריה, אל"מ (מיל') רונן מרלי הצליח לזעזע את  הקואליציה היציבה שהייתה לראש העירייה ז'קי סבג. השבוע הוא הסיר את הכפפות, הגיש תלונה במשטרה נגד סבג, תבע פעיל של סבג על לשון הרע ולקינוח גרם לחבר מועצת העיר דורון משה מסיעת ש"ס להודיע על תמיכה בו לראשות העירייה. מרלי מציג סקרים מנופחים של ניצחון בנוק-אאוט בסיבוב הראשון. הבאזז מאחורי מרלי ברשת החברתית הוא משמעותי, אך לא בטוח שהוא אם מורגש ברחוב באותה המידה.

מרלי: "עמדתי בכל היעדים שהגדרתי לעצמי עד עכשיו, כשהצלחתי לחבר אליי את אייל וייזר, שרית מולכו, גוסטבו ספקטור, אור כהן, דימה אפשטיין ודורון משה, ואני מרגיש ממש טוב. צר לי שיש נגדי קמפיין נגטיבי, זורע שנאה, רק כי יצרתי סחף וכי אני מהווה איום. הם מבינים שאני יכול לנצח.

"אף אחד לא מנהל אותי, בטח שלא רון פרומר. יש פה מסע שקרי. לא ציפיתי שזה ילך לכיוון הזה. חשבתי שהעיר והתושבים יותר חשובים מהמועמדים. תושבי נהריה רוצים שינוי. יש אנשים ששונאים אותי בלי להכיר אותי, וזה בניגוד גמור לתורה, אבל אני מאמין שאנשים יתחילו להתפקח. אפשטיין ממש לא בוגד, נפגשתי איתו שלושה ימים לפני שסגרנו על הסכם קואליציוני. הוא אמיץ והוא לקח סיכון".

 אם לא תיבחר, תהיה אופוזיציה?

"אני לא יודע מה יהיה. באתי לעזור לעיר נהריה בכל דרך ואני אנצח בבחירות האלה".

רונן מרלי מצסיע בקלפי מלון
רונן מרלי מצביע בקלפי מלון עדן. צילום: אדריאן הרבשטיין

IMG-20181030-WA0016

לא הצלחת לגשר על הפערים עם סודאי, לא חבל?

"יכולנו לגשר על הפערים. הבעיה ששיחה בארבע עיניים שנסגרה הודלפה לתקשורת בצורה גסה. יש פה בעיה. מה שהם עשו בחמש שנים אני עשיתי בחודש ועוד לא נאמרה המילה האחרונה. הציבור יותר חכם ממה שמנסים לתאר אותו. אני מרגיש את זה ברחוב, אין פה עדר".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות