fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178243 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מרכז לטיפול בילדים לקויי תקשורת בקרית ביאליק

עיריית קרית ביאליק מרחיבה את בשירות הניתן לילדים על הרצף האוטיסטי. בשיתוף מרכז מילמן יוקם מרכז עם מודל טיפול ייחודי
מוקד לתלמידים בעלי צרכים מיוחדים | צילום: אילוסטרציה
מוקד לתלמידים בעלי צרכים מיוחדים | צילום: אילוסטרציה

עיריית קרית ביאליק מקיימת רצף חינוכי לילדים התקשורתיים המתגוררים בעיר ובאזור הצפון החל מגיל הגן ועד גיל 21. כעת החליטה העירייה להרחיב את השירות הניתן לילדים על רצף האוטיסטי ולהקים בשיתוף מרכז מילמן את המוקד הטיפולי המסייע בהתפתחות הילדים.

המרכז החדש ימוקם ברחוב בורלא, בשכונת צור שלום. לצורך כך ישופץ המבנה הקיים בעלות של כ-750 אלף שקלים בכדי להתאימו לצורכי הטיפול. המרכז יעבוד במודל טיפולי ייחודי המושתת על התפיסה הפסיכולוגית- התפתחותית הרואה את ההורים כדמויות המשמעותיות ביותר בחיי הילד לאורך מעגל החיים. לפיכך, העבודה במרכז מילמן תתאפיין בפעילות משותפת עם הילדים הנמצאים על הרצף האוטיסטי והוריהם.

המרכז יופעל בהתאם לאמות המידה של  הטיפול בריאותי מקדם (טב"ם) עבור ילדים עד גיל 7 שאובחנו על רצף האוטיזם. השירות במרכז יתקיים בנוסף לטיפולים הפרא – רפואיים הניתנים מטעם משרד החינוך במסגרת החינוכית.

במכרז מילמן יועסקו קלינאי תקשורת, מרפאים בעיסוק, עובדים סוציאליים, פסיכולוגים, תרפיסטים במגוון התמחויות, ועוד. ראש העירייה, אלי דוקורסקי:" אני שמח להרחיב את השירותים הניתנים לילדים תקשורתיים. עד כה נאלצו ההורים להסיע את הילדים עד חיפה בכדי לקבל את הטיפול המשלים וכעת יוכלו לקבל את השירות בקרית ביאליק".

לחדשות נוספות בהד הקריות לחצו כאן * לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות