fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מפקד חדש לחדרה: סנ"צ אמיר גולדשטיין

סנ"צ גולדשטיין בטקס שנערך השבוע צילום: שלומי גבאי
סנ"צ גולדשטיין בטקס שנערך השבוע צילום: שלומי גבאי

 

סנ"צ אמיר גולדשטיין נכנס ביום רביעי השבוע לתפקידו כמפקד תחנת משטרת חדרה והחליף את סנ"צ גלעד פרטוק, ששימש בתפקיד למעלה משנה. בטקס חילופי המפקדים השתתפו קצינים, שוטרים, מתנדבים בני המשפחה ונציגי הרשויות. מפקד המחוז ניצב עמוס יעקב הודה למפקד היוצא על פועלו למען הציבור ואיחל הצלחה למפקד הנכנס.

סנ"צ גולדשטיין, נשוי ואב לשניים, התגייס למשטרת ישראל בשנת 1991 וגוייס לימ"ר חוף בתפקיד בלש. הוא ביצע מגוון תפקידים ובהם: קצין בילוש בימ"ר חוף, קמב"ל תחנת חיפה וקמב"ל חדרה. בתפקידו האחרון שימש כקצין אג"מ תחנת חיפה.

בראשית דבריו, הזכיר מפקד המחוז למפקד הנכנס, את חובת האחריות הכבדה המוטלת על כתפיו לפקודיו ולאזרחים אותם הוא משרת והוסיף כי רק באמצעות שילוב זרועות עם הרשויות נביא להצלחה ולהישגים טובים ומשמעותיים יותר עבור הציבור אותו אנו משרתים.

בסיום דבריו איחל הממ"ז שנה טובה לשוטרים והודה לבני המשפחות על תמיכתם היומיומית ועל ההקרבה האישית בשעות הארוכות של היעדרות יקיריהם בפעילותם למען הציבור

סנ"צ גולדשטיין בטקס שנערך השבוע צילום: שלומי גבאי
סנ"צ גולדשטיין בטקס שנערך השבוע
צילום: שלומי גבאי

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות