fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178232 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מפלגת העבודה הקימה מטה נפרד לקריות

דב סלמן. צילום: דורון גולן
דב סלמן. צילום: דורון גולן

סניפי מפלגת העבודה בקריות יפעלו בנפרד מסניף המפלגה בחיפה ויפעלו באופן עצמאי מול המטה המרכזי של מפלגת העבודה. כך הוחלט השבוע על ידי יו"ר המפלגה, אבי גבאי, לאחר שורה של שיחות שניהל עם ראשי המטות בקריות ובחיפה.

לפעילות הנפרדת בין הסניפים של הקריות לחיפה קדמו חיכוכים על רקע המתיחות שבין מזכיר המחוז של המפלגה, ישראל סביון, לבין ראש עיריית חיפה, עינת קליש רותם, ששניהם קיבלו תמיכה ממפלגת העבודה בבחירות לרשויות המקומיות. החיכוכים גלשו גם למטות של המפלגה ולאחר כמה שבועות של חוסר שיתוף פעולה בין הקריות לחיפה, הוחלט על הפרדת כוחות.

מי שמתאם את הפעילות בקריות מול הסניף הראשי של מפלגת העבודה, הוא דב סלמן, חבר מועצת העיר קרית ביאליק לשעבר. סניפי הקריות שיפעלו באופן עצמאי מחיפה הם קרית ביאליק, קרית מוצקין, קרית ים, קרית חיים וקרית שמואל. בכל אחד מהסניפים יהיה מטה פעילות משלו.

"חשבנו שנוכל לפעול טוב יותר בצורה עצמאית" מסר סלמן "בקשנו וקבלנו אישור כי בקריות יש כמות גדולה של אנשים ופעילים של המפלגה ומן הראוי שיהיה מטה קריות נפרד ממטה חיפה". בהתייחסו למצבה של מפלגת העבודה שעל פי הסקרים מאבדת מכוחה האלקטוראלי, אומר סלמן ,אין זה סוד שהמפלגה נמצאת בתקופה קשה. הסכמתי להיכנס מתחת לאלונקה ואני לא בורח מאתגרים. עם אחרים כמו למשל שלומי קדוש, אבי רוטמן ועדנה לוסטיג, אנחנו ניתן את כל הכוח שלנו כדי לקדם את המפלגה לכנסת". סלמן הוסיף עוד כי כרגע אין שום מועמד מהקריות ברשימת המפלגה לכנסת "ואני מאוד מצטער על כך".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות