fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מסתמן: רונן מרלי יכריז על מועמדות לראשות העיר נהריה

אל"מ מרלי, שנמצא בחל"ת, ערך חוג בית, נפגש עם תושבים וכבר מוזכר כאחד המועמדים הבולטים שיתמודדו בבחירות הקרובות רונן מרלי. מקבל תמיכה גדולה ברשתות החברתיות
רונן מרלי. מקבל תמיכה גדולה ברשתות החברתיות צילום ארכיון: דו"צ
רונן מרלי צילום ארכיון: דו"צ

 

אל"מ רונן מרלי מעלה הילוך בדרך לקריירה פוליטית. מההתנהלות בשטח עולה כי מרלי צפוי להכריז בקרוב על מועמדותו לראשות עיריית נהריה. הבחירות  המוניציפליות יתקיימו באוקטובר 2018. בחוגים פוליטיים כבר נשמעים התארגנויות לקראת הבחירות, ושמו של מרלי עולה בכל אחד מהם, כמי שצפוי להיות בין המועמדים הבולטים.

מרלי, נמצא בחופשה ללא תשלום מהצבא, מקיים פגישות ושיחות עם תושבי העיר מכל הקשת הפוליטית והחברתית. כמו כן כינס בשבוע שעבר חוג בית. בהודעה נכתב: "בואו לשמוע את אל"מ רון מרלי, שמתכוון להתמודד לראשות עיריית נהריה, אשר יכול לשמש אלטרנטיבה לראש העיר הנוכחי".

מרלי, בן 45, נולד וגדל בעיר, נשוי ואב לשלושה ילדים. בתפקידו האחרון שימש קצין אג"מ בפיקוד דרום וויתר על קידום לדרגת תא"ל.

רונן מרלי. מקבל תמיכה גדולה ברשתות החברתיות צילום ארכיון: דו"צ
רונן מרלי. מקבל תמיכה גדולה ברשתות החברתיות צילום ארכיון: דו"צ

ברשת החברתית פייסבוק שמו הולך לפניו. בפורומים עירוניים וכן אנשים ששמעו את הרצאותיו או גדלו עימו מפרגנים לו ותומכים.

בינואר 2013 התראיין מרלי לעיתון 'חדשות נהריה' כשכיהן כמפקד בית הספר למפקדי כיתות ומקצועות חיל הרגלים לרגל 20 שנים להקמת בית הספר. "אני אוהב את נהריה, גדלתי כאן ואני גאה להיות תושב העיר", אמר מרלי, "המשכתי בדרכו של אחי והתגייסתי כלוחם בחטיבת גבעתי. אין לך מושג לאן החיים יובילו אותך, והיום אני מפקד בביסלמ"ח. ההרגשה שסומכים עליך מביאה לסיפוק גדול, אי אפשר לעצור את זה, זה חזק ממני". בהמשך הוסיף: "אני מגדל את הדור הזה, כאן מתחיל הפיקוד של מחר".

מאז גיוסו גדל מרלי בחטיבת גבעתי. הוא מילא שורה ארוכה של תפקידים פיקודיים לרבות סגן מפקד החטיבה. בהמשך, שימש מפקד חטיבה 300 בצפון עד לתפקידו הנוכחי כמפקד בית הספר למפקדי כיתות ומקצועות חיל הרגלים בצה״ל. מרלי סירב להגיב לידיעה.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות