fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178240 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מסיבת תחפושות

זה שפורים מגיע רק פעם בשנה כולנו יודעים, אבל מה לגבי אלו שפורים לוקח עבורם יותר מכמה ימים? להקת הקאוורים רוקוויל נותנת לנו טעימה מענקיות כמו קווין ופרדי מרקורי, פינק פלויד, קולדפליי ועוד נוצצים. לרגל החג הם יבואו למסיבת פורים כהלכתה בברלה מיוזיק קלאב
אופיר ליבנה ולהקת רוקוויל. צילום: אורטל לביא
אופיר ליבנה ולהקת רוקוויל. צילום: אורטל לביא

פורים הוא כבר מזמן לא רק החג של הילדים, גם למבוגרים מותר, מגיע ואפילו מומלץ על ידי היהדות (עד לא ידע וכו') להנות, לחגוג ולהשתטות אז מי אנחנו שנתווכח? והכי כיף לעשות את כל זה ברוקוויל פארטי שתערך ביום שישי, 6.3, בברלה מיוזיק קלאב.

כדי להבין מה באמת מצפה לנו, שוחחנו עם סולן רוקוויל, אופיר ליבנה.

אופיר, אצלכם פורים כל השנה, אז מה בכל זאת מיוחד בחג הזה בשבילכם?

"פורים זה הזמן בו אנשים יכולים להיות מי שבא להם. יש משהו מאוד חזק ביכולת לפשוט את עורך ולהיות ליום אחד לפחות, מישהו אחר. הדבר היחיד שאני מתגעגע אליו זה ההכנות לרגל החג. היינו משקיעים זמן ואנרגיה ויוצרים תחפושות מקרטון, נייר וצבעים. כיום אתה הולך לחנות ומשלם עבור תחפושת שאולי היא יותר איכותית, אבל בעיני הקשר הרגשי שלך לתהליך ולתחפושת לא משתווה לזה שהיה פעם".

סיפור הצלחה בן 14 שנים. להקת רוקוויל. צילום: אורטל לביא
סיפור הצלחה בן 14 שנים. להקת רוקוויל. צילום: אורטל לביא

איך אתם הולכים להתחפש?

"אי אפשר לצפות מראש איך אנחנו נראה בהופעה בפורים. אנחנו משתדלים להתאים את זה לווייב של האירוע בו אנחנו מופיעים. בסופו של דבר, צריך לזוז ולשיר בתחפושת והיא צריכה להיות כזו שתאפשר תנועה ושלא נמות בה מחום. יש לי ארון מלא תחפושות וכל ערב אני מנסה להיות משהו קצת אחר ולא תמיד ברור, אפילו לי, למה בדיוק התחפשתי".

מה חדש בארסנל שלכם?

"מעבר למחוות הרגילות השקנו לאחרונה את המופע Heart attack שגם איתו אנחנו מופיעים בברלה, בו תוכלו לשמוע ביצועים שלנו לשירים הכי רומנטיים ודביקים שיחזירו אתכם לאהבה הראשונה שלכם ובתקווה, ילבו מחדש את התשוקה שיש לכם לאהבה הנוכחית בחייכם, או יתנו לכם מוטיבציה למצוא כזו אם אתם לא בקשר".

מה הפרויקט הבא?

"יש מלא רעיונות למופעים עתידיים אבל נכון לעכשיו, בא לנו מאוד להרים מחווה לזמרת סיה!".

פורים בברלה עם רוקוויל party. שישי,6/3, 22:00, ברלה מיוזיק קלאב. להזמנות:  04-6369993/4.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות